П’ять унісекс-ароматів, натхненних культовим одягом модного Дому.
Мало хто знає, що бренд Yves Saint Laurent має нішева лінія ароматів, кожен аромат якої присвячений культовому предмету гардеробу. Смокінг, кафтан, тренч, бушлат і куртка в стилі сафарі – тепер вони мають бути не тільки в шафі, а й на туалетному столику.
Ів Сен-Лоран першим увімкнув смокінг у гардероб жінки. Аромат Tuxedo такий самий елегантний, яскравий і трохи чоловічий. На першому плані композиції – спеції та пачулі, приправлені зеленню.
Аромат нагадує вовняний бушлат, який зігріває та укутує теплом у холодну пору року. Такий ефект створюється завдяки поєднанню сіна, солодких карамелі та пралині, тонких бобів і сандалового дерева.
Коли Сен-Лоран створював цю модель, він припускав, що її пісочний колір підкреслюватиме засмагу і зливатиметься з пустелею. Saharienne вийшов не менш сонячним і жарким: тут апельсин, неролі, шавлія майстерно переплітаються з розмарином та мускусом.
Тренч, який спочатку був формою британської імперії, дизайнер перетворив на жіночний предмет гардеробу, без якого зараз ми не уявляємо життя. Композиція врівноважує строгість тренчу і звучить ніжніше. Тут добре чути цитрусові ноти, які поєднуються з білим мускусом, ірисом, кедром та фіалкою.
Ів Сен-Лоран свого часу запропонував жінкам носити каптан замість вечірньої сукні. Аромат став втіленням тканин, що струмують, в м’яких, спокійних, теплих відтінках. Caftan мимоволі переносить у казковий світ Сходу з його композицією з ладану, бурштину, ванілі та перцю.
Вся колекція Le Vestiaire Des Parfums ексклюзивно представлена у бьюті-корнері YSL на першому поверсі ЦУМу (вул. Хрещатик, 38).
Фото: прес-служба бренду