
Мережа магазинів ARGO зробила ребрендинг
Мережа магазинів ARGO відсвяткувала свій День народження – 25 років на ринку fashion-рітейлу України. І з цієї нагоди зібрала головних модників країни на презентацію оновленого бренду – яскравого та сучасного.
Представляючи 63 магазини та 17 світових брендів, ARGO пропонує своїм клієнтам найближчі відкриття магазинів Lee Cooper, Scotch&Soda, Liu Jo, Pinko, найкращі колекції одягу та нова бонусна карта для друзів мережі.
Змінилася і філософія бренду – тепер ARGO не продає одяг, ARGO продає щастя! І пропонує помічати його в дрібницях навколо – у парі теплих шкарпеток, у принті на улюбленій футболці чи посмішці продавця в магазині.
І ці малі щасливі моменти гості змогли побачити вже на вечірці! Адже ARGO приготував багато сюрпризів — шоу-показ колекції весна-літо’17 у постановці танцювального проекту Fame та Богдана Урхова, виступ Євгена Толкового, частування від ресторану Sanpaolо та шампанське Astoria Wines. І, звичайно, багато подарунків – сертифікатів на шопінг, наборів косметики від L’Occitane та Мережі салонів Юрій Царьов.
Читайте також:
ВЕСЕНИЙ POP UP STORE POUSTOVIT У ШОУРУМІ OH MY LOOK!
ВІДКРИТТЯ ЛІТНІЙ ТЕРРАСИ HILTON KYIV
Більше від
- Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у грудні 2025
- Свічки, авторський посуд та текстиль: 5 красивих колекцій різдвяного декору від українських брендів
- РЕЙТАРСЬКА: СЕРЦЕ КИЄВА, КУЛЬТУРИ ТА ВІДРОДЖЕННЯ
- Магія Різдва: як пройшов Christmas Blog Day від Burda Media Ukraine
- Улюблені різдвяні фільми digital-редакції Marie Claire