Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry та концепт-стор MilkKids презентували колекцію для дітей та мам – Style from Birth.
Браслети, підвіски, ланцюжки, брошки, сережки виконані в уже знаковому мінімалістичному стилі дизайнера Валерії Гуземи. Ключовою деталлю колекції прикрас є англійська шпилька, яка символізує зв’язок поколінь і є своєрідним захисним амулетом.
Булавка — настільки багатогранний символ, що кожен вкладає в нього власне значення, але ще з давніх-давен вважається, що вона має магічну силу, здатну захистити від нападу і її можна носити як оберіг від пристріту, — розповідає дизайнер. — А яка мати не хоче вкотре захистити свою дитину, тим більше в такий гарний спосіб».
Читайте також: НАТХНЕНІ ДАЛІ: 15 СЮРРЕАЛІСТИЧНИХ АКСЕСУАРІВ ДЛЯ ОСЕНІ
засновниця MilkKids Concept Store Олена Масюткіна так прокоментувала колаборацію з Guzema Fine Jewelry: «Style from Birth» — девіз нашого магазину і ми раді, що Валерії Гуземе вдалося створити прикраси поза часом і поза тенденціями, які будуть однаково доречні як у гардеробі мами, так і її дочки чи сина. Також нам хочеться, щоб маленькі дівчатка зберігали їх, ставилися з трепетом і, можливо, у майбутньому передали дочкам».
Головними героїнями рекламної кампанії стали стилісти Юлія Пеліпас та Наталія Осадча зі своїми дітьми. Перед об’єктивом фотографа Віталіка Мельникова вони приміряли прикраси з лінійки Style from Birth.
Колекція буде представлена у концепт-сторі MilkKids та на @guzema_jewelry.
Статті по темі:
СЕРЬГИ-ХУЛАХУПИ – НАЙМОДНІШЕ УКРАШЕННЯ СЕЗОНУ
НА БЛАГОДІЙНІСТЬ:ДЖЕННІФЕР ЛОПЕС І MISSONI ВИПУСПИТИ СПІЛЬНУ ЛІНІЙКУ ФУТБОЛОК