Здається, цій колаборації уготована довга та успішна доля!
Колекція за новою моделлю продажів «see now, buy now» була представлена в Камдені, одному з районів Лондона. Темою лінійки став “рок-цирк”. Як зізнався сам дизайнер, колекція була натхненна «тривалою любов’ю до рок-н-ролу з нотками гламуру та ностальгії». Но не тільки. Хілфігер звернувся до субкультур 90-х: гранжу, скейтбодингу, панку, преппі — це читалося в пальто та штанах у клітку тартан, шкіряних шортах, пончо, об’ємних в’язаних светрах та масивному верхньому одязі. Окремо варто відзначити аксесуари – високі гольфи, важкі ланцюги, шапки бінні з вишивкою Зуби Хадід.
Читайте також: 71-ЛІТНЯ ШЕР СТАЛА ОБЛИЧЧЯМ GAP
Томмі Хілфігер представив одразу дві колекції – чоловічу та жіночу. Найяскравіші моделі сучасності: Преслі Гербер, Лакі Блу Сміт, Джоан Смолс? Грейс Елізабет, Джордан Данн та Хейлі Болдуїн взяли участь у грандіозному шоу. Ну, а окрасою показу стали Джіджі, Белла та Анвар Хадід, які вперше з’явилися на одному подіумі.
До речі, не обійшлося без живого виступу. На імпровізованій сцені виступив гурт Chainsmokers, яка зараз є амбасадором чоловічої лінійки Tommy Hilfiger.
одяг Gigi x Tommy можна було придбати відразу після закінчення показу. Так, футболка з написом Зуби Хадід у стилі хеві-метал мала цінник 50 фунтів стерлінгів (близько 1700 грн.), картатий плащ — 320 фунтів стерлінгів (близько 11 тисяч гривень) та футболка з блискітками — 275 фунтів стерлінгів (близько 9700 грн.).