Цей перелік нас не дивує.
Консалтингова компанія Interbrand щороку складає новий рейтинг найдорожчих брендів у світі. П’ятий рік поспіль список очолили Apple та Google. Після них йдуть Microsoft, Coca-Cola, Amazon, Samsung, Facebook та IBM. Модні бренди також є в рейтингу, починаючи з 19 рядка.
Louis Vuitton зайняв 19 місце та став лідером серед фешн-гравців.
Однією з причин цього, на думку експертів Interbrand, могла стати колаборація модного будинку з маркою Supreme.
Читайте також: «STORIES» DIOR І LOUIS VUITTON СТАЛИ НАЙБІЛЬШ ПРОГЛЯДОВАНИМИ В INSTAGRAM
Hermès зайняв 32 місце, Gucci – 51, Burberry – 86, Prada – 94 місце.
До речі, раніше аналітична компанія NetBase представляла рейтинг брендів за 2017 рік, які найбільше люблять користувачі соціальних мереж. Брендами з найвищою прихильністю стали Facebook, Amazon, eBay, Apple, Pokemon Go та Netflix. Також експерти відзначили Gucci: прихильність до італійського бренду, якщо судити зі згадок у соцмережах, за рік зросла на 230%.