10 років тому на телеканалі E! вийшов перший сезон шоу Keeping up with Kardashians
Її ім’я відоме кожному. Вона – зірка Instagram та головна героїня світських хронік. Кожен її крок фіксується та обговорюється громадськістю. Одних вона захоплює, інших – дратує, але мало хто залишається байдужим. Ми вирішили дослідити сфери діяльності теледіви і розібратися, яким чином, здавалося б, не маючи особливих талантів, вона змогла досягти популярності. Втім, ні, один талант у неї точно є – це вміння перетворювати своє життя на цікаве шоу, заробляючи на цьому мільйони.
Читайте також: КИМ КАРДЯШ’ЯН І КАН’Є УЕСТ ЧЕКАЮТЬ ТРЕТЮ ДИТИНУ
«Родина Кардаш’ян»
Найбільше Кім відома завдяки реаліті-шоу Сімейство Кардаш’ян (Keeping Up with the Kardashians), з якого і почався її шлях до слави. Ідею проекту придумала Кріс Дженнер, мама Кім та ще п’ятьох дітей, вирішивши, що світові буде цікаво спостерігати за її великою і не завжди дружньою родиною. Її прогнози виправдалися: шоу, прем’єра якого відбулася у жовтні 2007 року, почало користуватися величезною популярністю. Шумні вечірки та модні покази, репортажі з червоних доріжок, сімейні скандали, шлюби та розлучення – перипетії життя ексцентричних родичів лягли в основу ось уже 13 сезонів «Родини Кардаш’ян», зробивши кожного члена сім’ї мільйонером. На тлі всіх інших завжди виділялася Кім: хтось вважав її найсексуальнішою, хтось найактивнішою, але однозначно найяскравішою учасницею телепроекту. Секрет своєї популярності зірка розкрила в одному з інтерв’ю:
Я мріяла бути артисткою з раннього віку і завжди уявляла, що мене знімають приховані камери, тому мені було легко бути героїнею реаліті-шоу. У моїй голові завжди був вигаданий образ, який злився зі мною. Я зробила себе сама.
За даними американських ЗМІ, за один епізод шоу селебріті отримує $80 тисяч, що дозволяє заробити за цілий сезон близько $1,6 млн. Щоправда, після паризького пограбування Кім скасувала зйомки шоу. Ходили чутки, що, можливо, вона зовсім відмовиться від участі у проекті. Але не тут було!
Крім «Родини Кардаш’ян», Кім брала участь і в інших телепроектах. У 2008 році вона брала участь в американській версії програми «Танці із зірками», де виступала у парі з професійним танцюристом Марком Балласом. Пара залишила шоу після перших трьох тижнів участі, що стало для амбітної Кім серйозним ударом.
Читайте також: ГІД ПО ВЗУТТЮ: УЛЮБЛЕНІ БРЕНДИ КИМ КОРДАШ’ЯН
Незвичайна зовнішність Кім – це результат змішування кількох кровей. Сама зірка називає себе наполовину вірменкою, на чверть шотландкою та на чверть голландкою. Маючи досить нетипову як для моделі фігуру (зростання 157-159 см, приблизні параметри − 91,5-68-102 см), Кім не соромиться демонструвати своє тіло і регулярно знімається для глянцевих журналів. Більше того, свої і без того пишні форми вона всіляко підкреслює вбрання, що облягає. Кім – рекордсмен за кількістю відвертих фотосесій. Вона позувала оголеною для журналів Playboy, Love, GQ та Paper, знімалася в рекламі спідньої білизни та купальників. Селебріті бере участь у кампейнах багатьох відомих брендів, серед яких Balmain.
Разом із сестрами Кортні та Хлої Кім є власницею мережі бутиків DASH, в яких продається дизайнерський одяг та аксесуари. Також дівчата заснували власний бренд одягу – Kardashian Kollection та марку декоративної косметики – Kardashian Beauty. Крім того, у співпраці з парфумером Клодом Діром Кім випустила кілька жіночих ароматів, з американською компанією The Brissmor Company – колекцію жіночого годинника, а з Лорен Рідінгер, засновницею ювелірної марки Loren Jewel, – лінію жіночих прикрас Kim Kollection. Також Кім представляла колекції помад, окулярів, спідньої білизни, сумок – загалом практично всього. Напевно, тому їй вдається незримо бути присутнім у всіх сферах життя.
Читайте також: ВСЕ, ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО НОВУ КОСМЕТИЧНУ ЛІНІЮ КІМ КАРДАШ’ЯН
Бувають у Кім і невдачі. Наприклад, стати успішною кіноакторкою їй поки що так і не вдалося. Першою помітною роллю у кіно стала участь у серіалі Beyond the Break. У 2008 році селебріті знялася в пародійній комедії «Нереальний блокбастер», яка не мала глядацького успіху, а Кім отримала негативні відгуки критиків і навіть була номінована на антипремію «Золота малина». Серед інших її робіт можна відзначити епізодичну роль у телесеріалі «CSI: Місце злочину Нью-Йорк», а також роль другого плану у повнометражному фільмі «Сімейний консультант», за яку вона таки отримала «Золоту малину» у 2014 році.
Перший музичний досвід також виявився невдалим. У листопаді 2010 Кім анонсувала швидкий вихід свого музичного альбому. У грудні режисер Хіп Вільямс зняв кліп на пісню Jam (Turn It Up), у якому у ролі камео з’явився Каньє Вест. Ще одну пісню було записано спеціально для епізоду реаліті-шоу «Сімейство Кардаш’ян» – ця робота отримала вкрай негативні відгуки, після чого Кім була названа найгіршою співачкою у реаліті-ТВ. Альбом так і не вийшов.
Проте селебріті не здається і продовжує час від часу записувати пісні та зніматися у кіно.
Читайте також: КИМ КАРДАШ’ЯН КУПИЛА ГОДИННИКИ ДЖЕККИ КЕННЕДІ ЗА 380 ТИСЯЧ ДОЛАРІВ
Натомість у соціальних мережах Кім – зірка світового масштабу. Секрет успіху простий: не давати своїм шанувальникам занудьгувати, розміщуючи по кілька відвертих знімків на день. Крім того, мікроблоги в Instagram і Twitter приносять Кім та її сестрам величезний дохід: за кожну посаду, в якій дівчата посилаються на будь-який товар, вони одержують від рекламодавців $100-400 тис.
Читайте також: КИМ КАРДЯШ’ЯН ПОКАЗАЛА СВОЄ НАЙБІЛЬШЕ НЕВДАЛЕ ФОТО
Здається, немає таких сфер діяльності, які Кім не випробувала б на собі особисто. Минулого року вона випустила книгу – ні, не мемуарів та не віршів, а… селфі. До речі, ідею підкинув чоловік Каньє Вест. До збірки, яка отримала нескромну назву Selfish («Егоїстична»), увійшло близько 2 тисяч найвдаліших знімків із Instagram. Книга за ціною $60 за екземпляр була розкуплена в перший день продажу буквально за хвилину. До речі, це не перший «літературний» досвід теледіви: у 2010 році була опублікована автобіографія сестер Кардаш’ян – Kardashian Konfidential. Крім того, Кім планує випустити кулінарну книгу із рецептами улюблених страв.
Цього року американський Forbes назвав Кім “мобільним магнатом” та помістив її на обкладинку липневого номера. Селебріті привернула увагу бізнес-видання за допомогою свого мобільного додатка Kim Kardashian: Hollywood, яке має величезний успіх. Мобільна гра, розроблена компанією Glu Mobile, була запущена у 2014 році. Її мета – привести свого персонажа до слави, відстежуючи модні тренди, відвідуючи вечірки та закриті покази, а також віртуальні покупки. За два роки додаток, який завантажили 45 мільйонів людей, приніс дохід $157 млн, з яких $45 млн дісталися особисто Кім.
Крім того, у 2015 році селебріті випустила серію власних емодзі під назвою Kimoji. Шанувальники оцінили нову програму і навіть обрушили AppStore у перші години продажів. Тепер зірка регулярно поповнює його новими смайлами.
З кожним роком доходи теледіви зростають – якщо в 2014 році її статки оцінювалися в $ 28 млн, то в 2015 році воно збільшилося майже в 2 рази – до $ 53 млн. Що ж, схоже, Кім і справді має дивовижну здатність заробляти гроші буквально з повітря.