Старі речі стали основою створення нової колекції.
Щодня модні дизайнери намагаються звернути увагу покупців на ту чи іншу глобальну проблему. Так, наприклад, бренд H&M вирішили створити колекцію із старих перероблених речей, які покупці здавали до магазинів.
Читайте також: НОВА КОЛАБОРАЦІЯ: СТЕЛЛА МАККАРТНІ І АЛІША КІЗ ОБ’ЄДНАЛИСЯ У БОРОТЬБІ ПРОТИ РАКУ ГРУДІ
Цим жестом компанія хоче привернути увагу до проблеми вторинної переробки матеріалів, зокрема тканин.
До нової колекції «Close The Loop» увійшли три пари джинсових штанів — звужені, широкі та прямі, а також комбінезон, щільна сорочка та спідниця на блискавці.
Рекламний кампейн був знятий на тлі гір та полів в Ісландії.