Закрити
UA
Мода

Головні бьюті-тренди 2017 року за версією Google

Поділись:

Бомбочки для ванн з кільцями, вугільні маски та лосьйони з саке.

 

Компанія Google проаналізувала найпопулярніші запити, пов’язані зі сферою краси та догляду за собою, та виявила головні бьюті-тренди 2017 року. Дані були зібрані для трьох абсолютно різних ринків – США, Франції та Японії. 

 

posts-to-db-Фото 1

США

 

Головний американський бьюті-тренд. веганська косметика. За рік інтерес до такої продукції зріс на 83%. 

Веганська косметика вписується якнайкраще в дух нашого часу, тому що задовольняє багато потреб критичного споживача. Виробники етичних косметичних засобів насамперед дбають про тварин, а потім уже думають про інтереси тих, хто не їсть м’ясо і не носить шкіряне взуття. У цьому веганська косметика може містити синтетичні компоненти. Це її головна відмінність від органічної, у складі якої допускаються лише рослинні інгредієнти.

 

Косметика вважається веганською (або етичною) якщо вона:

  • не містить інгредієнтів тваринного походження;
  • не тестується на тваринах;
  • не продається в Китаї, де за законом можуть бути потрібні додаткові випробування на тваринах;

 

Також популярність серед користувачів у США набирають різні маски: вугільні, тканинні, що очищають, з 24-каратним золотом.

 

Читайте також: АВОКАДО, ПАПАЙЯ ТА ЛИЧІ: ЕКЗОТИЧНІ ФРУКТИ ДЛЯ ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ

 

Окремий хіт бомбочки для ванн

 

А ось саморобна косметика потрапила в топ аутсайдерів: мазати обличчя сметаною з медом, а волосся оливковою олією вже не модно. Сучасні бренди можуть запропонувати набагато більше, ефективність їх засобів вища, ніж «домашні» маски для обличчя чи волосся. Час забути про такий підхід до догляду, він уже давно не актуальний.

 

posts-to-db-Фото 2

 

Франція

 

Француженки найбільше стурбовані боротьбою з целюлітом. Пік популярності запитів, пов’язаних із вирішенням цієї проблеми, припадає на травень – ближче до пляжного сезону. У списку лідирують різні олії та інструменти для антицелюлітного масажу.

 

Також європеєк турбує проблемна шкіра: серед засобів, що набирають популярність, відзначені маски з деревним вугіллям та органічною олією жожоба, а також щітки для обличчя та пілінги. 

 

При цьому маски з вугіллям популярні і в Україні, так звані «чорні маски», які зазвичай використовуються для носа або Т-зони для очищення від чорних крапок.

 

Ефект масок для обличчя з вугіллям великий:

  • шкіра стає не такою жирною;
  • чорні цятки зникають;
  • проходять осередки запалення;
  • шкірний рельєф помітно розгладжується;

 

Втрачають популярність у Франції улюблені BB- і CC-креми, цитрусові масла і равликові креми. Тренди родом з Кореї та Японії, мабуть, не надто вразили француженок.

 

Читайте також: Як доглядати за шкірою сучасним дівчатам

 

posts-to-db-Фото 3

 

Японія

 

У японок у пріоритеті очищення. Вони вивчають методи комбінованого вмивання та склади очищаючих засобів у пошуку самого щадного. Зростає популярність кисневого вмивання, гарячого очищення, мастил для губ і бальзамів, що очищають. Сезонно збільшується попит на засоби для відбілювання шкіри та лосьйони з саке.

 

Читайте також: ЯК ВИНАХОДЯТЬ ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ З ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ

 

Кисневе умивання прекрасно очищає жирну, проблемну, шкіру, що часто запалюється. Його покликання – ніжно очистити від надлишку сальних виділень та створити свіжий колір обличчя. Завдяки гіпербаричним молекулам кисню посилюється міжклітинний метаболізм. Тим самим пришвидшується процес регенерації шкіри. Зі складу засобів для кисневого вмивання виключені сульфати, мило, парабени. Засіб не викликає алергічних реакцій.

 

Серед засобів, що відходять на задній план у Японії, – крем із тофу, лікувальне мило та желатин. Також втрачають популярність фейсбілдинг, масло ши та рисові висівки.