Приплив ніжності!
У Києві відбулося відкриття одразу чотирьох магазинів іспанської марки ювелірних виробів у сегменті доступної розкоші TOUS. На урочистий захід у ТРЦ Gulliver зібралося безліч гостей та поціновувачів бренду.
Нові магазини розташовані в найкращих торгових центрах Києва: Ocean Plaza, Gulliver, Dream town та Lavina. Оформлені ці точки відповідно до концепції, характерної для всіх міжнародних магазинів TOUS. Так, новий дизайн дозволяє легко та з комфортом робити покупки, адже на огляд клієнтів виставлено більшість виробів.
Читайте також: Як доглядати за шкірою сучасним дівчатам
«Ми в захваті від присутності TOUS у Києві, оскільки це крок уперед у нашій глобальній стратегії зростання, а столиця України є ключовим містом Східної Європи. Більше того, ми твердо віримо в Україну, оскільки наша мета – консолідувати позиції на цьому ринку з подальшими відкриттями магазинів у основних торгових центрах країни», – каже Альба Тоус, голова правління компанії.
Читайте також: АВОКАДО, ПАПАЙЯ ТА ЛИЧІ: ЕКЗОТИЧНІ ФРУКТИ ДЛЯ ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ
За останні роки компанія TOUS вийшла на нові ринки у Східній Європі, включаючи Чехію, Словаччину та Румунію, до яких приєдналися азіатські країни, зокрема Китай, Малайзія та Філіппіни. Ці магазини стали продовженням консолідації таких стратегічних ринків компанії, як США, де нещодавно було відкрито два нових магазини в Нью-Йорку: один у Сохо, а інший – у Світовому торговому центрі Вестфілд. Сьогодні марка TOUS присутня на п’яти континентах: понад 500 магазинів є у більш ніж 50 країнах світу. І ми раді, що цього списку додалася і Україна.
Історія марки TOUS почалася в 1920 році, коли Сальвадор Тоус-Блаво та Тереза Понса-Мас відкрили невелику лавку з ремонту годинників у Манресі (Барселона). У 1965 році син засновників компанії Сальвадор Тоус-Понса одружився з Розою Оріоль Порта. Об’єднавши зусилля та таланти, особливе бачення та творчість, вони створили свій унікальний стиль у світі ювелірних виробів, що відрізнявся від традиційного. Компанія знову відкрила сприйняття розкоші і зробила її доступною як за ціною, так і за місцем продажу.
Читайте також: ЯК ВИНАХОДЯТЬ ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ З ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ
На особливу увагу заслуговує емблема бренду. Фірмовий знак марки – ведмедик TOUS – народився у 1985 році. Ця мила фігурка стояла на початку міжнародної експансії марки і сьогодні є незамінною у всіх її колекціях. Ведмедик символізує одну з основних цінностей марки, безпомилково ідентифікує її у всьому світі, – ніжність. Для багатьох він став незамінним талісманом успіху. Його округлий силует навіює чарівні спогади про дитинство і буквально закохує у себе.