
Кіра Найтлі заспівала у рекламному ролику Chanel
Одна з муз Модного дому заспівала романтичну пісню у новому рекламному промо.
Кіра Найтлі не лише талановита акторка, а й непогана співачка. Вона стала обличчям нового рекламного ролика ювелірних виробів “Coco Crush Chanel”. За сюжетом відео, акторка виконує знамениту пісню Le Tourbillon de la Vie з фільму Жюль і Джим 1962 року. В оригіналі цю пісню виконала подруга Коко Шанель – Жанна Моро.
Читайте також: НЕ ТІЛЬКИ ТУФЛІ: MANOLO BLAHNIK СТВОРИЛИ КОЛЕКЦІЮ ПОЯСІВ
У нову колекцію, представлену Кірою, входять браслети, кільця та сережки з сітчастим гравіюванням. Такий дизайн повністю копіює дизайн знаменитої сумки бренду Chanel 2.55. Ювелірні вироби вже доступні на продаж на офіційному сайті Chanel і вартість становить від 6200 євро.
Більше від
- Beauty-подарунки для неї на Новий рік: 5 знахідок від українських брендів
- Від хвої до глінтвейну: 5 різдвяних свічок від українських брендів
- 8 різдвяних тренувань, за які ручаються фітнес-тренери: швидкі, дієві та веселі
- Під знаком комети: Chanel представили святкову колекцію макіяжу 2025
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх