Мультінаціональна компанія Kering випустила шосту кампанію White Ribbon for Women.
Kering працює з відомими модними брендами Gucci, Saint Laurent та Balenciaga. Їхня нова кампанія «Біла стрічка для жінок» пов’язана з рухом проти насильства над жінками «Біла стрічка», заснованим у Канаді після масового вбивства жінок у 1989 році.
За головним задумом Kering, креативні директори брендів концерну – Алессандро Мікеле (Gucci), Крістофер Кейн (Christopher Kane), Джозеф Альтузарра (Altuzarra) та Денніс Чен (китайський ювелірний бренд Qeelin) – ставлять себе на місце жертв насильства.
Читайте також: ДАКОТА ДЖОНСОН З СЕСТРАМИ І САЛЬМА ХАЙЄК НА ПОКАЗІ GUCCI
“I Could Have Been” (“Я міг би бути”) – так звучить головне гасло кампанії. Усі директори брендів знялися у фотопроекті. На тлі портрета кожного чоловіка написали жіноче ім’я. На зображенні Алессандро Мікеле, наприклад, напис “Я міг би бути Каміллою” з поясненням: “Одна з трьох дівчаток і жінок по всьому світу зазнавала насильства”. Крістофер Кейн уявив себе Крістіною, підпис каже: «Одна з чотирьох дівчаток-тинейджерів страждає від фізичного насильства з боку хлопця».
На двох із шести знімків кампанії зображено жінок. Дизайнер та креативний директор Стелла Маккартні та актриса Сальма Хайєк, дружина голови Kering Франсуа Анрі Піно. На портретах Маккартні та Хайєк — написи «Я могла б бути їй».
Kering також запустив сайт, де таке зображення зі своїм портретом може створити кожен.
Нагадаємо, 9 січня відомий бренд Gucci відкриє тимчасовий простір Gucci Garden (Сад Gucci) у Флоренції (Італія).