Це дуже багато!
Ні для кого не секрет, що на рекламі в Instagram можна непогано заробляти. За різними оцінками, рекламна посада у профілі Кім Кардаш’ян коштує 500 тисяч доларів. Шестизначні суми за рекламу в соцмережі отримують не лише зірки, а й блогери – основний критерій – це кількість передплатників та якість аудиторії.
Наприклад, якщо на бьюті-блогера підписано два мільйони людей, це люди, захоплені косметикою і макіяжем. І пости про продаж косметики у такому профілі будуть успішними та дорогими. Саме за такою профільною аудиторією і «ганяються» рекламодавці. Не обов’язково бути зіркою, щоб отримати вигідну пропозицію, важливо мати потрібну платоспроможну аудиторію.
Читайте також: БЕЙОНСЕ НАЗВАЛИ САМОЮ ВИСОКООПЛАЧУВАНОЮ СПІВАЧКОМ РОКУ
Перше місце у списку найуспішніших блогерів дісталося візажисту та бьюті-блогеру Худе Каттан (Huda Kattan). Дівчина прославилася завдяки відеоурокам макіяжу та іменній лінії косметики. Зараз на її профіль @hudabeauty підписано понад двадцять мільйонів людей, а рекламні пости у бьюті-блозі Худи коштують 14 тисяч доларів. Нещодавно журнал Time включив Каттан до списку найвпливовіших людей інтернету.
Друге місце у нашому рейтингу посів 22-річний відеоблогер Кемерон Даллас (Cameron Dallas). Кемерон прославився як автор коротких кумедних відео – війнів. Зараз у Далласа понад двадцять мільйонів передплатників у Instagram, а на рекламі у своєму профілі @camerondallas він заробляє по 13 тисяч доларів за пост.
На третьому місці – фітнес-блогер Джен Селтер (Jen Selter). У своєму блозі, на який підписано понад 11 мільйонів людей, 23-річна Джен ділиться секретами стрункої та гарної постаті. Рекламні пости у профілі Селтер @ jenselter коштують 12 тисяч доларів).
У топ найуспішніших Instagram-блогерів також увійшли відеоблогери Zoella та Неш Грієр (Nash Grier), fashionista Кьяра Ферраньї (Chiara Ferragni), Джулі Сарінара (Julie Sarinara), Еймі Сонг (Aimee Song), Даніель Бернштейн (Danie фотограф) Есвейн (Liz Eswein).