Модель не планує переривати свою співпрацю зі спортивним брендом.
Кара Делевінь минулого року стала амбасадором бренду Puma та намагається підтримувати це звання. Нещодавно вона знялася для нової рекламної кампанії Puma, де рекламувала модель кросівок Muse Echo.
Читайте також: ВПЕРШЕ В IСТОРIЇ: КЕЙТ МОС СТАЛА ОБЛИЧЧЯМ SAINT LAURENT
Як декорації була використана ванна, наповнена піною. Кара Делевінь гармонійно виглядала у кадрі у спортивному комбінезоні та нових кросівках бренду. За сюжетом модель вирішила освіжитися після завзятого тренування в залі.
Новинка Puma, виконана з неопрену та шкіри, вже доступна на офіційному сайті і незабаром з’явиться в обраних магазинах бренду. Muse Echo коштуватиме $130.
Фото: puma.com