Закрити
UA
Мода

Тайм-менеджмент: як встигати більше за менший час

Поділись:
Небагато дисципліни нікому не зашкодить.

тайм менеджмент

Робіть лише одне завдання

Мультітаскінг вже давно перестав бути в пошані. Зосередьтеся на одному завданні – це дасть найкращий результат. Якщо ви розриватиметеся між декількома завданнями, ймовірність того, що ви доведете хоч одну з них до кінця і зробите це якісно — мінімальна. Головне тут — це побудувати пріоритетність і встановити часові рамки.

Читайте також: ВИГОРАННЯ НА РОБОТІ: ЯК ЙОГО РОЗІЗНАТИ І ЩО РОБИТИ

Дбайте про себе

Яким би нескінченно довгим був ваш список завдань, ніколи не змінюйте одному правилу — висипатися. Ведіть здоровий спосіб життя: спіть достатню кількість часу, займайтеся спортом і дотримуйтесь збалансованої дієти – тільки в цьому випадку ви максимально продуктивні.

posts-to-db-Фото 2

Займіться планування

Звичайно, випадкові дзвінки та несподівані зустрічі ви не можете занести у свій план, але є речі, у стабільності яких ви точно впевнені. Якщо вам поки що складно розписати завдання на весь тиждень, почніть із щоденного планування. Будьте реалістом і не ставте надзавдань, з якими в жодному разі не впораєтеся. Розбийте цю «надзавдання» на дрібні завдання і потроху виконуйте їх.

Читайте також: #GIRLBOSS: ЯК БУТИ УСПІШНОЮ НА РОБОТІ І В ОСОБИСТОМУ ЖИТТІ

Відмовтеся від соцмереж

Так, це складно, але саме соціальні мережі не дозволяють вам зосередитись на роботі. Привчіть себе все рідше і рідше оновлювати стрічку, а потім зовсім не відкривати сторінки. Ця гарна звичка вимагатиме від вас чимало зусиль, зате якісно позначиться на результатах ваших праць.

Навчіться говорити «ні»

Ви повинні зосередитись на досягненні певної мети, і ніщо не повинно збивати вас у дорозі. Намагайтеся критично оцінювати всі пропозиції і сміливо говоріть «ні», якщо не бачите жодної вигоди для себе та своєї справи. Повірте, це дозволить вам заощадити купу часу. 

Джерело фото: unsplash.com