
«Диво-жінка» стала міжнародним амбасадором бренду Revlon
Тепер ми бачитимемо красуню частіше.
Галь Гадот, яка зіграла головну роль у фільмі «Диво-жінка», оголосила про свою співпрацю з американським косметичним брендом Revlon.
Слоган нової рекламної кампанії Revlon – «Жити Сміливо»,– спрямований на натхнення жінок до самовираження зі пристрастю, оптимізмом, силою та стилем. Колишня Міс Ізраїль каже:
«Revlon – це культовий та революційний бренд, чемпіон серед жінок, і я так рада тепер бути частиною цієї сім’ї», ділиться Гадот. «Відбувається культурне зрушення, яке й вирішило відзначити Revlon. Зізнається жіноча сила, і я дуже пишаюся тим, що стаю свідком і беру участь у таких приголомшливих змінах».
«Компанія Revlon завжди, як у культових кампаніях, так і благодійних ініціативах оспівувала сильних, незалежних жінок. Галь передає красу, силу, сучасність і сміливість, які є Revlon. Галь, як і всі нові амбасадори бренду Revlon має красу, цілеспрямованість і стиль, які відображають суть того, що означає для жінки жити сміливо в сучасному світі.», Розповідає Фаб’єн Гарсіа, Президент і Генеральний директор Revlon.
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я