На календарі вже давно навесні. Отже, світові фешн-бренди представляють свої нові колекції, створюючи модні віяння на весь наступний сезон.
Напевно, вже тільки лінивий не обговорив комбіновані квіткові принти Valentino, тренчі з кишенями на плечах Maison Margiela, брючні костюми зі блискавками замість стрілок Alexander Wang.
Так, локальні бренди демонструють вміння відчувати тенденції. Вони інтерпретують їх у своїх лінійках, даруючи нашим дівчатам можливість купувати в українських дизайнерів те, що демонструють на світових подіумах.
Ми підібрали 10 хітових речей цього сезону, на які варто звернути особливу увагу цієї весни:
Valentino, Joseph, Lacoste, Hermеs, Victoria Beckham – одяг пастельних відтінків цього сезону присутній у багатьох дизайнерів зі світовим ім’ям. Ця гама добре «лягає» і на костюми, і на сукні, і верхній одяг. Що не могли не відчути українські дизайнери: бренд JULIA POMOSHKO має прекрасне пастельне пальто під пояс з нової весняної колекції. Дуже жіночне та витончене, воно здатне прикрасити цю весну. Пальто із вовни та кашеміру можна придбати за 9450 гривень.
У тій же пастельній гамі українська марка SHAKO втілила ще один тренд зі світових подіумів – костюм брюки. Michael Kors, Tom Ford, Alexander Wang та інші пропонують відмовитися від стереотипного «офісного» образу цього одягу і одягати ансамбль з різних приводів: на побачення і в ресторан, на модну прем’єру і на прогулянку. Костюм, що складається з двобортного жакету та укорочених штанів SHAKO, чудово підійде для всіх цих та багатьох інших весняних виходів. Його вартість – 5800 (за жакет) + 2160 (за штани) гривень.
На противагу моді на всі пастельні дизайнери вводять ще один тренд – на яскраві, вигукуючі кольори, що кричать. Паралельне істотніше двох протилежних тенденцій дозволяє вибирати те, що підходить саме вам, виглядаючи при цьому так само актуально. Наслідуючи кутюрні приклади Versace, MSGM, Dolce & Gabbana та інших, український бренд NUANCES використовує ці сміливі фарби і у своїй колекції. Зробити весняні дні ще яскравішим може їхній двобортний жакет з італійської вовни в червоному кольорі. Його вартість – 5500 гривень.
Коли мова заходить про квіти, що кричать – не можна промовчати про головний відтінок сезону, Ultra Violet. Ультрафіолетове вбрання вже випустили Fendi, Moschino, Elie Saab, Balenciaga, Chanel, Gucci. Але щоб моднувати цієї весни, не обов’язково їх купувати, адже на українському ринку теж є гідні варіанти. У бренду GRASS, наприклад: сукня довжини міді з коміром-стійкою, декоративними защипами та об’ємними рукавами коштуватиме 934 гривні.
Весна – той час, коли ми закохуємося, наповнюємося чарівною енергією, буквально відчуваючи бажання парити. А допомогти з польотами можуть романтичні «крила» від бренду Motrya. Їхня спідниця-сарафан прикрашена пір’ям: по-перше це красиво. І, звичайно ж, це незаперечний тренд цього сезону. Першими на подіум у пір’яному вбранні вийшли моделі Prada, потім тенденцію підхопили й інші кутюр’є. Перушки прикрашають не тільки сукні, сарафани та блузки: їх пришивають на штани, спідниці, сумки, пальта, піжами. І навіть на хутряні шапки! А у Salvatore Ferragamo є ціла біло-рожева сукня, зібрана повністю з пір’я. Українська ж інтерпретація тренду складається з пудрової спідниці зі знімними бретелями, прикрашеними пір’ям і такого ж пояса. Обійдеться річ із еко-шкіри у 3000 гривень.
Квіткові принти не здають модних позицій уже якийсь сезон. Але щоразу вони приходять на подіуми в різних інтерпретаціях: великі фотографічні зображення кольорів, дрібний «бабусин» патерн, комбінація з кількох принтів… Цього сезону квіти жінкам дарують Peter Pilotto, Prabal Gurung та Valentino. А разом із ними – і український бренд SIMCHUK. У його сукні на запах з набивної бавовни позначилася остання тенденція прикрашати тканини вінтажним квітковим принтом. Вартість складає 1500 гривень.
Emilia Wickstead, Fendi, Dolce&Gabbana, Chanel, Valentino та ще десятки інших кутюр’є в новому сезоні роблять ставку на прозорість тканин – вони відкривають красу жіночого тіла за допомогою мережива, фатину, органзи та навіть пластику. Взяв цей прийом на озброєння та український бренд Logic Clothes. Їхня прозора сукня з органзи з рожевим відливом трохи інфантильна і дуже сексуальна: саме те, чого душа вимагає навесні! Придбати його можна за 900 гривень, комбінація під низ обійдеться у 600 гривень.
Горохові принти повертаються у моду майже завжди навесні. І це зрозуміло, адже він робить речі романтичними, легкими, під стать пори року. Трендовий візерунок миготить у колекціях Burberry, Saint Laurent, Stella McCartney… Українські дівчата можуть сміливо одягатися у сукні від бренду Marsees, коли настане тепло. Літнє, ніжне, прикрашене поясом-вузлом, воно відображає модні тенденції і наділяє свою володарку дивовижним шармом. Вартість чорної сукні у білий горошок – 1299 гривень.
Тренч на подіумах цього сезону дуже багато: вічна класика переосмислюється дизайнерами Loewe, Maison Margiela, Valentino та інших марок. З’являються нові елементи декору – пояса, додаткові кишені, бахроми… Або вишивка, як бренд Lalkarka by Loyanich. На бежевому тренчкоті класичного крою затишно розташувалися романтичні квіти та комахи, створені талановитими сестрами Лоянича. Найвесніший верхній одяг коштуватиме 12200 гривень.
Balenciaga, Gucci, Vetements та інші модні будинки вивели на подіуми досить незвичайну річ: кросівки. Їх пропонують носити із сукнями та спідницями, брюками та шортами, костюмами… та з усім! А особливо сміливі та модні приміряють трендові варіанти на високій підошві або з патьоками намальованого «бруду». Українські дівчата можуть зупинитись на стильній, лаконічній та актуальній моделі Cityzen від бренду GOR. Кросівки виготовлені із замші та неопрену, доповнені легкою підошвою, що амортизує, і устілкою з пам’яттю (memory foam) – ідеально для весняних прогулянок по квітучому місту. Придбати взуття можна за 2330 гривень.
Усі представлені речі, а також багато інших трендових весняних новинок можна купити 10-11 березня у Києві, на Десятинній, 12. Тут пройде маркет Весняні колекції від проекту «Всі. Свої»: на трьох поверхах розмістяться нові колекції одягу, взуття, білизни та аксесуарів від двохсот виробників.