Чи хотіли б спробувати туш для вій від Кеті Перрі або блиск для губ від Ніколаса Кейджа? Ми – так!
Не в новинку, що багато знаменитостей співпрацюють з популярними брендами косметичних засобів, створюючи спільні лінійки доглядової та декоративної косметики. Хтось пішов далі і сам вирішив створювати свої твори, згадаймо Ріанну. Але ми підготували для вас добірку косметики, яка названа на честь іменитих селебріті і, можливо, багато з них ви навіть і не чули.
Читайте також:РЕДАКЦІЯ ТЕСТУЄ: НАЙцікавіші Б’ЮТІ-НОВИНКИ КВІТНЯ
Вікторія Бекхем встигає скрізь, але якщо говорити про косметичні засоби, то перше, що спадає на думку, це співпраця з брендом Estée Lauder. Але стилем Вікі надихалася не лише ця компанія. Шарлотта Тілбері – лондонський візажист, випустила власну помаду Charlotte Tilbury Matte Revolution Lipstick in Very Victoria. Особливість її в тому, що помада отримала таку назву після того, як була нанесена на губи знаменитості. В арсеналі візажиста є ще помади, названі у частину Кім Кардаш’ян та Королеви Єлизавети ІІ.
Американський актор і драг-квін 80-х Divine став натхненням для створення палетки тіней від бренду Kat Von D. 8 відтінків, що увійшли до палітри, чудово передають настрій перформера Divine та допоможуть повторити образ легендарного актора.
Туш для вій на честь співачки була створена брендом CoverGirl. Кеті Перрі подбала про те, щоб її ім’я було на всіх засобах цієї лінійки, яку вони з компанією розробляли разом. Можливо, саме завдяки цій туші Кеті створює свої унікальні образи.
Шарлотта Ремплінг – легенда англійського кіно та театру, тому не дивно, що бренд NARS вирішив взяти за основу її стиль та створити помаду глибокого червоного відтінку. Що тут скажеш, чисто англійський шарм та суворість.
Дрейк не лише очолює чарти Billboard. Коли Том Форд випустив свою епічну колекцію губних помад «Boys & Girls», це відтінок швидко став одним із найбільш продаваних та улюблених серед покупців.
Коко Шанель була, можливо, першою публічною фігурою, яка маркувала свої косметичні продукти своїм власним ім’ям. Сьогодні цей аромат залишається культовим і найбільш продаваним ароматом у світі парфумів.
Читайте також: ДИВНІ Б’ЮТІ-ПРОЦЕДУРИ, ЯКИМИ КОРИСТУЮТЬСЯ ЗНАМІНОСТІ
Здивовані? Ми дуже. Достовірно ми не знаємо, яка саме історія цього продукту, але замовляючи будь-який нюдовий або червоний блиск з цієї лінійки, ви отримуєте унікальне фото актора на тюбику, створене на честь його 50-річчя.
За чутками, Мері-Кейт та Ешлі Олсен назвали свою лінію ароматів на честь своєї молодшої сестри Елізабет Олсен. Дуже зворушливо та мило з їхнього боку!
Про гучний бренд подружжя Кардашьян-Дженнер знають усі, тому ми просто залишимо це тут. Називати косметичні продукти на честь себе ж, так Кардаш’янівськи.
Читайте також: АНАНАС, МОХІТО І ОВЕС: НАЙцікавіші новинки парфумерії цієї весни
Одна з перших бомб у ванну від Lush віддає шану легендарній «Think Pink», яка з’явилася в класичному фільмі Одрі Хепберн «Смішне обличчя».
На честь легендарного співака Prince було названо жодну лінійку, але на сьогодні до нас дійшла лише одна, яка все ще доступна. Це блиск для губ Anastasia Beverly Hills Lip Gloss характерного для співака фіолетового кольору.