Відомий виконавець та продюсер вирішив просувати афроамериканську культуру.
Фаррелл Вільямс розпочав співпрацю з музичним сервісом Spotify та став куратором кампанії Black History Is Happening Now, яку платформа влаштовує щороку. Головна ідея проекту — дати можливість афроамериканським артистам та організаціям висловитись та відзначити їх існування.
Музикант склав для сервісу кілька плейлистів, які його надихають. Також артист зробив кілька коротких відео, в яких поговорив про свої погляди на культуру та суспільство.
На даний момент вже є три ролики – Something Awakening про любов і ненависть, A Very Serious Force про те, що темношкірі жінки можуть врятувати весь світ, і Influence & Inspiration. У плейлист репера потрапили композиції Ріанни, Тейани Тейлор, Соланж, Міссі Елліотт, Migos, A$AP Mob, Прінса та SZA.
Нагадаємо, Фаррелл Вільямс взяв участь у рекламній кампанії, присвяченій новій сумці Gabrielle.