Закрити
UA
Почему мы стали ближе к эко-брендам
Краса

Чому ми стали ближчими до еко-брендів

Поділись:

Тепер нам подобається жити із приставкою «еко».

Чому ми стали ближчими до еко-брендів

Чи помічали ви коли-небудь, як вибираєте свій догляд і які параметри дотримуєтеся? Особливо останнім часом? Для когось головний критерій – ціна, інші звертають увагу на візуальну складову, треті – результат, який дає продукт. А є ще одна група, до якої ставимося і ми, – усвідомлені хлопці, для яких усі перераховані вище критерії вторинні. Головне – меседж, що несе продукт, його суть.

Так, ми вибираємо продукт, якщо він несе в собі еко-ініціативи та еккоінновації.

Серед найпоширеніших еко-ініціатив – відмова від додавання до складу парабенів, шкідливих хімікатів, токсинів, і, врешті-решт, пластичних частинок, що потрапляють у стоки, забруднюють океани.

Немаловажний фактор – відмова від тестування на тваринах: продукти з маркуванням «еко» проходять тестування на зразках шкіри, вирощених у лабораторних умовах.

Ми вибираємо еко-продукти ще й тому, що вони не забруднюють планету, а навіть навпаки – інколи роблять її чистішою. Чим чистіше і органічніше використовуються інгредієнти, тим менше токсинів і забруднювачів виділяється повітря протягом усього процесу виробництва продукту.

Одна із найпоширеніших серед брендів «зелених» рухів та екоінновацій – це упаковка. Насамперед вона має бути перероблюваною. І ми бачимо сенс у покупці такого продукту, адже після використання він не залишить незабутнього відбитка нашій планеті.

Наприклад, усі упаковки бренду Yves Rocher виготовлені з переробленого пластику та підлягають вторинній переробці. 

Тепер бренд пішов далі та зменшив флакон гелю для душу у 4 рази. Він залишився рівноцінним флакон стандартного гелю об’ємом 400 мл, але при цьому став набагато менше впливати на навколишнє середовище. 

А як, спитаєте ви, їм це вдалося? За рахунок підвищення концентрації продукту. Формула концентрованого гелю має дивну миючу здатність і оптимальну комфортну текстуру, яка при контакті з водою перетворюється на повітряну, м’яку піну.

Флакон 100 мл розрахована на 40 застосувань, що еквівалентно класичному гелю для душу об’ємом 400 мл.

Розраховувати, скільки продукту вам знадобиться, не доведеться: він сам це зробить за вас! А точніше, клапан у його шийці, які точно відміряють необхідну порцію гелю – одного натискання або однієї краплі продукту достатньо для прийняття душу.

концентрований гель для душу yves rocher

Подумати тільки, але такий розмір продукту займає менше місця у вантажівці, тому бренд таким чином скорочує їхню кількість на дорогах. А викид парникових газів вдалося скоротити на 50% порівняно з класичним гелем для душу. Також упаковка містить 25% переробленого пластику, що стало традиційним для бренду. Не дивно, що цього року продукт отримав спеціальний приз у рамках міжнародної премії Marie Claire Prix d’Excellence de la Beaute.

marie claire prix d'excellence de la beaute 2018

Як і у всіх наших гелів для душу та шампунів, у продукту біорозкладна формула, а флакон підлягає вторинній переробці.

Після неймовірного успіху першого запуску пройшло зовсім небагато часу, і бренд випускає три нові аромати, щоб кожна змогла вибрати те, що їй до вподоби.

Лотос – Шалфей

концентрований гель для душу ЛОТОС – ШАЛФЕЙ ів роше

У складі – органічний сік алое вера, ефірна олія шавлії та екстракт лотоса, які мають заспокійливу та розслаблюючу дію.

ГРАНАТ – РОЖОВИЙ ПЕРЕЦЬ

концентрований гель для душу гранат-рожевий перець

Органічний сік алое віра, екстракт рожевого перцю та екстракт гранату у складі гелю тонізує та м’яко очищає. Ідеальний для раннього ранку!

КВІТКА ТІАРІ — ІЛАНГ-ІЛАНГ

концентрований гель для душу іланг-іланг-тіаре ів роше

Сік алое вера, ефірна олія іланг-ілангу та екстракт квітки тіаре надає продукту приголомшливий солодкий медовий аромат, що нагадує про літню відпустку, океан і гарячий пісок.

Читайте також: Із чого насправді складається бренд Yves Rocher

Також бренд випускає продукт, який дбає про планету і ваше волосся. концентрований еко-шампунь для блиску волосся, флакон якого в 3 рази менший за стандартний шампунь для блиску волосся Yves Rocher об’ємом 300 мл.

концентрований екошампунь для волосся yves rocher

Його дбайлива формула м’яко і делікатно очищає волосся без агресивного впливу: має нейтральний рівень pH, не містить силікону, консервантів, парабенів, формула, що розкладається. Продукт ефективний та простий у використанні. Завдяки своїй інноваційній концентрованій формулі шампунь розрахований на 30 застосувань.

І найважливіше: за покупку будь-якого концентрованого гелю чи шампуню Фонд Yves Rocher висадить 1 дерево в рамках програми «Озеленимо планету разом».

Дізнавшись про такі ініціативи і про те, як бренди дбають не лише про людину, а й насамперед про планету, яка залишиться після нас, розумієш, що хочеться лише одного – висловити подяку. І зробити це лише одним способом – зробивши свідомий вибір на користь такого бренду.