Черевики, які є практично у кожного у гардеробі, відзначили свій ювілей.
У київській галереї Art 14 Gallery, за Лондоном, відбулася вечірка «Celebrate the Icons» на честь ювілею культових жовтих черевиків TIMBERLAND. Світські гості, журналісти та блогери зібралися, щоб ближче познайомитись із півстолітньою історією найвідомішого lifestyle outdoor бренду у світі.
Головними героями вечора стали yellow boots, які на сьогоднішній день є невід’ємною частиною гардеробу світових трендсеттерів: Барак Обама, Jay-Z, Брюс Вілліс, Девід Духовни, Хлої Кардашьян, Кіра Найтлі, Ріанна віддають перевагу черевикам TIMBERLAND.
Читайте також: ЯК ЦЕ БУЛО: ВІДКРИТТЯ ЕЛІТНОГО КЛУБНОГО БУДИНКУ SPASSKY
Жовті черевики було створено 45 років тому емігрантом з Одеси Натаном Шварцем. Зі взуття для лісорубів вони перетворилися на ікону світового хіп-хопу. Успіх жовтих черевиків забезпечила нова технологія безшовного з’єднання шкіряного верху та гумової підошви, розроблена та запатентована Timberland.
До 45-річчя бренду було створено лімітовану колекцію Timberland з тисненням 45th Anniversary на язичку черевика. Колекція представлена в магазинах Timberland по всьому світу, в тому числі і в Україні.
Читайте також: ВЕЧЕРЯ НА ЧЕСТЬ 200-РІЧЧЯ VEUVE CLICQUOT ROSÉ
До світового святкування 45-річчя ікони хіп-хопу – Original Yellow Boots – приєдналися Гарік Корогодський, Потап та Mozgi, Фагот та інші зіркові гості. Улюбленою розвагою гостей стали Scratch DJ Battle та Chainsaw performance від STIHL, під час якого було створено величезну арт-інсталяцію з цільного дуба у формі легендарного черевика TIMBERLAND. Атмосферу вечора створював DJ set від LEMOJOE (Dornabanda) та DJ Andrew.
Вечірка проходила у лофт-просторі галереї, стіни якої були прикрашені роботами сучасного українського художника-монументаліста Володимира Єршихіна. Черевики Timberland також стали частиною експозиції та були представлені в інсталяції з вініловими програвачами, що символізує зв’язок бренду з історією музики, починаючи з 90-х і до сьогодні.