Діна та Ден Кейтени надихалися армійською тематикою.
Ірина Шейк намагається не випадати з обойми модельного бізнесу, незважаючи на свій сімейний стан. Нещодавно в соціальній мережі Instagram з’явилися перші кадри нової рекламної кампанії бренду Dsquaered2. Головною героїнею кампейну стала Ірина Шейк. На знімку вона та кілька інших моделей позували на білому тлі у речах з останньої колекції.
Читайте також: RUSLAN BAGINSKIY ПРЕДСТАВИВ НОВУ РІЗДВЯНУ КОЛЕКЦІЮ
На своїй сторінці в Instagram Ірина Шейк поділилася цим фото та підписала:
Нарешті! Спасибі моїм хлопчикам Діну та Дену Кейтенам! Нова рекламна кампанія Dsquared2.
Також у Мережі з’явився відеоролик, як знімався рекламний кампейн. Його авторами стали відомі Мерт Алас та Маркус Пігготт. Вони поділилися цією роботою у себе в обліковому записі, чим і анонсували вихід нової весняно-літньої колекції канадського будинку Dsquaered2. Дивлячись на відео та фотографії кампейна, можна зробити висновки, що дизайнери надихалися на армійську тематику. Речі, представлені на Ірині та інших моделях, виконані у кольорі хакі та декоровані великою кількістю кишень.
Раніше, а саме у червні, модель вже ділилася фотографією з бекстейджу зйомок рекламної кампанії у профілі. Знімок, де в неї коротке волосся, шокував багатьох фоловерів.
Пізніше з’ясувалося, що Ірина залишила свою довжину, а для фото використали перуку. Але, схоже, кохана Бредлі Купера все ж таки переглянула свої погляди на карі і з’явилася на церемонії вручення «Золотого глобуса» з новою стрижкою.