Спортивне минуле моделі допомогло їй у створенні нової колекції.
Джіджі Хадід не лише успішна модель, а й, як виявилося, непоганий дизайнер. Вона разом із спортивним брендом Reebok створила лінійку одягу для фізичної активності. Хадід стала сама обличчям нової рекламної кампанії, демонструючи, як правильно і стильно поєднувати одяг, над яким вона довго працювала.
Читайте також: БРЕНД DOMANOF ПІДНІМАЄ ПИТАННЯ ЕКОЛОГІЇ У КОЛЕКЦІЇ «DUMP»
Як написала на своїй сторінці в Instagram Джіджі: «її волейбольне минуле» допомогло у створенні цієї унікальної колекції:
У нас із Reebok взаємне кохання, тому що я знайшла впевненість завдяки їм ще в підлітковому віці. Я була спортсменкою і, створюючи цю колекцію, хотіла, щоб ця історія була про те, як спорт зробив з мене того, хто я є зараз, показати силу волі та прагнення досягти своїх цілей. І розповісти про те, як спорт може втілитись у моду,
– Сказала модель.
Модель черпала ідеї з 90-х років, коли були модні яскраві кольори, бомбери та нейлонові костюми для заняття фітнесом. У новій лінійці представлений широкий спектр кольорів, починаючи з чорного, і закінчуючи улюбленими відтінками моделі – помаранчевим та блакитним. Джіджі на своєму прикладі демонструє, як краще поєднувати речі з її капсули, позираючи перед камерою в лосинах, кроп-топах і формених кросівках. Також вона «підкинула» ідею комбінувати спортивний одяг із нової колекції та сережками-хулахупами, як у 90-ті.