У кросовера Suzuki Vitara немає якогось «аристократичного коріння», величезних амбіцій чи пафосу дорогих автомобілів – зате є тридцятирічна історія існування цієї моделі на ринку, вся необхідна «начинка» та дуже розумна ціна. До того ж зараз цей автомобіль виглядає сучасним і, я б сказала, ненудним на дорозі – в першу чергу завдяки можливості вибирати колірні комбінації (однотонні або двоколірні, мені, наприклад, дуже подобається бірюзовий або помаранчевий металік плюс чорний дах), а також усім захисним накладкам по низу кузова, окантовкам, металевим молдінгам на даху та характерним, досить масивним ґратам з фірмовою літерою S.
Suzuki Vitara – автомобіль, від керування якого я отримала максимум задоволення, і його тест-драйв у результаті у мене стояв особняком у графі: “кросовер з реального життя, який можна собі дозволити, а не захмарна мрія”. На цьому кросовері хочеться не просто ганяти рівною трасою або, навпаки, з комфортом не поспішаючи пересуватися містом – кожен поворот, маневр, та врешті-решт подолання перешкод у вигляді бордюрів або лежачих поліцейських розпалює в тобі драйверський азарт. Це виключно приємне почуття, коли ти повністю відчуваєш те, як поводиться автомобіль. Здається, називається синергія – зусиль водія та технічної думки тих, хто цей автомобіль створював.
До того ж ти розумієш, що Suzuki Vitara врятує тебе в будь-яких умовах, які можуть зустрітися міському жителю, який періодично також виїжджає за місто. З системою повного приводу, 6-ступінчастою коробкою-автоматом (діє логічно), 185-міліметровим кліренсом і режимами Auto, Sport, Snow або Lock навіть узимку, коли дорожні умови максимально неприємні, ви відчуватимете, що ви «підстраховані». Застрягли? На допомогу прийде режим Lock, який автоматично переключиться на Snow, якщо ви виберетеся зі снігового полону і знову наберете швидкість більше 60 км/год. Режими перемикаються за допомогою зручного круглого регулятора центральної консолі.
А що всередині? Враховуючи ціну та клас, інтер’єр у Suzuki Vitara досить простий та стриманий, зате є одна велика перевага, якої немає у багатьох автомобілів. Справа в тому, що в цьому автомобілі велика площа скління, за рахунок чого у вас по-справжньому чудова оглядовість, не потрібно виглядати крізь «амбразури» обстановку на дорозі. Комплектацію всіх потрібних водію та пасажирам «фішок» можна вибрати ту, яка забезпечить вам комфорт у різну пору року: від обігріву сидінь та дзеркал, датчиків дощу та світла до мультимедійної системи з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм, підключившись до якої ви можете слухати музику, приймати дзвінки hands free, користуватися картами та переглядати актуальну інформацію про стан автомобіля, витрату палива тощо. До речі, середня витрата у 1,4-літрової бензинової Suzuki Vitara в ході нашого тест-драйву вийшла в межах 7,8 л на 100 км.
Вердикт: Suzuki Vitara – і справді чудова пропозиція за розумну ціну, до того ж цей кросовер має зручний форм-фактор для міських умов, але і за містом не розгубиться. Плюс цей виробник думає про безпеку – автомобіль п’ять зірок від Euro NCAP, 7 подушок безпеки і кузов, створений з урахуванням безпеки не тільки для водія, але і для пішоходів. Потрібно брати!
Ну а для тих, хто любить все лише найновіше, є радісна новина: у лютому в Україні з’явилася оновлена Suzuki Vitara! Вона має більш модний та молодіжний дизайн, оновлений інтер’єр, повний привід ALL GRIP та цілий комплекс удосконалених функцій безпеки, серед яких система автоматичного гальмування, система попередження про виїзд зі смуги, система контролю сліпих зон, система допомоги при виїзді заднім ходом. Одна з комплектацій оновленого автомобіля – з літровим двигуном на 112 л.с та витратою бензину всього 5,2 л на 100 км! Ціни на оновлену версію стартують від 449 900 грн. за базову комплектацію
Більше можна дізнатися за посиланням ОБНОВЛЕНА SUZUKI VITARA