Мережа магазинів для сім’ї INTERTOP представляє кампанію до 25-річчя бренду.
Ювілейна кампанія INTERTOP розповідає про сімейні цінності, традиції та справжні емоції. Хоч би що відбувалося у житті, рано чи пізно ми повертаємося до витоків – до сім’ї. Адже немає нічого ціннішого за моменти, які ми проводимо в колі близьких – за великим обіднім столом зі старшим поколінням або в затишній вітальні в компанії дітей, онуків та друзів. Кожен із нас проживає свій шлях – ми дорослішаємо, набираємося досвіду, міняємо себе, своє оточення та своє життя. Проте існують вічні цінності, які з роками набувають нового звучання і стають особливо важливими. Кохання, турбота, порозуміння та сім’я – саме ці цінності рухають кожним з нас, і саме вони були закладені в концепцію INTERTOP.
INTERTOP – сімейний бренд, який залишається вірним собі протягом 25 років. Нова ювілейна колекція вкотре підтверджує цей факт. Це широкий асортимент якісного та трендового взуття для всіх поколінь. У весняно-літній колекції INTERTOP ви точно підберете ідеальну пару для кожного члена сім’ї незалежно від віку та уподобань. У лінійці представлений широкий вибір як повсякденного та спортивного взуття, так і взуття для особливих приводів.
[mc_gallery id=147114]
Photographer: Дмитро Гончаров
Style: Наталія Осадча
Stylist Assistant: Анастасія Білоус
Make-up: Даша Тайвас
Hair: Ірис Онуфрієнко
Команда INTERTOP
Chief Marketing Officer: Валерія Толочина
Head of Brand Marketing: Юлія П’ятигорець
Head of PR: Оксана Перебенесюк
Art Director: Валентина Башинська
Commercial Director: Євгенія Чижевська
Шосе: Braska, Bronx, Clarks, Ecco, Geox, Hogl, Lloyd, Skechers, Steve Madden, Timberland, Tommy Hilfiger, Vagabond
Apparel: Armani Exchange, Emporio Armani, Marc O’Polo, Napapijri, Timberland та власність стиліста