Ріанна вирішила розширювати свої межі та крім косметичної та білизняної марки, вона стане співзасновницею бренду категорії luxury.
Американська співачка хоче започаткувати свій модний будинок, тому вела переговори з французькими конгломератами Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH). Про подробиці створення бренду категорії luxury поки нічого не відомо, жодна зі сторін нічого не коментує, але все ж таки, в Мережі з’явилася деяка перевірена інформація про майбутній проект.
Кажуть, що бренд охоплюватиме різні сегменти ринку: чоловічий та жіночий одяг, вироби зі шкіри, аксесуари, а також дитячий одяг. Але не тільки речі будуть вироблятися під майбутнім лейблом, сюди також входитимуть спортивні товари, канцелярія, високотехнологічна продукція, lifestyle-товари, а також продукція для саду, будинку та офісу.
У Мережі вже з’явилася можлива назва luxury-бренду. Бізнес-видання The Business of Fashion повідомляє, що проект називатиметься “Project Loud France”, на честь п’ятого альбому співачки “Loud”. Відомо, що Ріанна має 49,99% акцій Project Loud France.
Читайте також: Ріана подала позов до суду на свого батька.
Дата запуску не розголошується, хоча проект, як то кажуть, просунувся у реалізації. Згідно з французькими заявками від грудня 2018 року, Ріанна внесла до підприємства внесок на суму 29 млн євро, тоді як LVMH внесла 988 мільйонів євро готівкою, що зробило б конгломерат мажоритарним власником.
Крім бюджету майбутнього модного будинку, також стало відомо, що вже підібрали штат співробітників, частина з яких раніше працювали у Louis Vuitton та Céline. Жан-Батіст Войзен, директор зі стратегії LVMH, призначений президентом Project Loud.
Нагадаємо, співачка вже випускає косметику під брендом Fenty Beauty, а також успішно займається брендом для білизни Savage x Fenty. Крім того, в модному портфоліо красуні кілька колаборацій із Puma.