
Кім Кардашьян випустила кампейн зі своїми двійниками
Кім чомусь вирішила, що її однієї нам замало.
В арсеналі бізнес-вумен Кім Кардаш’ян є все, що тільки можна уявити: парфуми, косметика, одяг, прикраси, канцтовари і навіть емодзі. Єдине, чого їй так не вистачало на повне щастя — власну колекцію окулярів. Але якщо Кім дуже хоче, вона це отримує. Озброївшись підтримкою ізраїльського дизайнера Кароліни Лемке, телезірка створила свою лінію сонцезахисних окулярів. Вона повністю присвячена футуристичним оправам. До речі, моделей буде шість, а ціна на них не стартуватиме з 90 доларів.
До участі в рекламній кампанії Кім запросила своїх улюбленців: фотографів Мерта Аласа та Маркуса Пігготта, візажиста Маріо Дедивановича, hair-стиліста Кріса Епплтона та стиліста Даніель Леві. Реклама була надихнута знаковими візуалами супермоделей 80-х та 90-х років з елементами наукової фантастики.
Читайте також: КОРТНІ КОРДАШ’ЯН ВИБРАЛА ДЛЯ ВИХОДУ СУКНЯ ВІД УКРАЇНСЬКОГО ДИЗАЙНЕРА
Деякі моделі колаборації Kim Kardashian West на Carolina Lemke надійдуть у продаж вже 19 березня, а повна колекція з’явиться на сайті carolinalemke.com на початку квітня.
Більше від
- Кирило Парастаєв про дебют у романтичній комедії «Випробувальний термін», шлях зі сцени у кіно та мистецтво бути собою
- Як український «Щедрик» завоював світ і став символом Різдва
- Фатальна пристрасть та зникнення: трилер «Острови», який став хітом Берлінале
- Справжні зірки сяють попри всі блекаути: чому Threads досі обговорює київський концерт Макса Барських
- Для сніжного настрою: 6 фільмів з ідеальною зимою