Модель plus-size сама стала обличчям нової лінійки спідньої білизни.
Ешлі Грем порадувала своїх шанувальників новою авторською лінійкою спідньої білизни. Вона продовжує співпрацю з брендом Addition Elle і в рамках цього проекту 31-річна модель створила власну лінійку, в якій представлені не лише комплекти з бюстгальтерів та трусиків, а й піжами.
Цією новиною Грем поділилася у себе в акаунті в Instagram, підкріпивши до неї безліч знімків зі зйомки рекламної кампанії. Саме вона стала обличчям навесні колекції під назвою Essentials. Крім гарного дизайну комплектів, капсула також представлена у різних розмірах. Модель виклала пікантні кадри та підписала:
Я люблю білизну, яка любить мене! Мені нема чого ховати, і я пишаюся цим.
Такої ж думки та керівники бренду Addition Elle. Вони раді можливості продовжувати роботу з Грем і втілювати її ідеї:
Ми схвильовані тим, що продовжуємо співпрацю з Ешлі. Її уявлення про красу ідеально поєднується з філософією бренду,
– Каже Джонатон Фіцджеральд, президент Addition Elle.
Читайте також: ЕШЛІ ГРЕМ ПРЕДСТАВИЛА КОЛЕКЦІЮ КУПАЛЬНИКІВ ДЛЯ ПИШЕК
Нагадаємо, що минулого року на конференції CVS під назвою «Зміна обличчя краси» Ешлі пристрасно розповідала про свою місію з розширення прав та можливостей жінок:
Ви повинні говорити про це. Я завжди вважала, що колір шкіри, вік, розмір одягу це не те, що визначає вас як особистість. Хочу, щоб наші голоси були почуті голосно та чітко.
Ми згодні із моделлю, а ви?