Якби в журналі, як у соціальних мережах, замість слів було б прийнято ставити емодзі, то навпроти фотографій автомобілів Mazda точно варто було б запалити сотню «вогнів». Ті, кому довелося побувати на Женевському автосалоні в березні цього року, навряд чи змогли байдуже пройти повз стенд японців, де було представлено ювілейну версію родстера. Mazda MX-5, оновлена Mazda CX-5, а також ще два автомобілі, що викликали найбільший інтерес. Це Mazda3 четвертого покоління, яку раніше встигли презентувати на Лос-Анджелеському автошоу, і нова модель – кросовер Mazda CX-30, ефектний екстер’єр якого розтопив навіть суворі серця автожурналістів-чоловіків. Справа в тому що Mazda не просто намагаються створювати механічні об’єкти з найкращими характеристиками – бренд сповідує цілу філософію «KODO – душа руху», яка має свої терміни.
Наприклад, дизайн нового SUV Mazda CX-30 побудований на трьох ключових поняттях, запозичених із японської каліграфії. Запам’ятати їх не так вже й складно: це Yohaku – краса порожнього простору, Сорі – криві з рівновагою та балансом та Utsuroi – Гра світла та тіні. Ці принципи можна простежити у лініях кросовера, А посилені вони багатовимірними фірмовими кольорами кузова Soul червонийкристал, машина сірий и Поліметалу сірий.
Усередині автомобіля діють правила Ma (чиє коріння – у традиційній японській архітектурі), що означає «порожній простір», який в автомобілі перетворюється на мінімалістичнийчистий інтер’єр, побудований навколо людини. І поняття Джинба Іттай, яке спочатку означало взаємодіялучника та коня, а для Mazda – що автомобіль є продовженням тіла водія та їх контакт відбувається на інтуїтивному рівні. Як це виражається фізично? Mazda CX-30, як і нова Mazda3, побудована на платформі Skyactiv-Vehicle архітектура, що враховує вроджену схильність людини до балансу Складні матерії, які інженери японського бренду реалізують у найпростіші результати: комфорт, задоволення від водіння та безпека.
[mc_gallery id=150667]
Це ідеальний кросовер для життя в місті: за розміром він щось середнє між Mazda CX-5 та Mazda CX-3. У нього майстерно скульптурований кузов з можливістюi вибирати з дев’яти квітів і з контрастнимними обвісами (додают лініям автомобіля завершений вигляд і захищає кузов від бруду та дрібних пошкоджень). В інтер’єрі дві кольоровіе гами на вибір: темно-коричнева та темно-синя. Усередині – комфортний простір, «заточений» під водія кокпіт, 8,8-дюймовий дисплей на центральній консолі (можна підключити смартфон за допомогою Apple CarPlay або Android Autо) та можливість встановити преміальну аудіосистему Bose з 12 спікерами. Об’єм багажника у цієї моделі 430 л.
Отличные драйверські характеристики забезпечують ефективні двигуни та система G-Векторинг Контроль, що розподіляє момент, що крутить, а за безпеку і допомогу водієві відповідають комплексна система i-Activsense та заходи пасивної безпеки: кузов із надміцного легкого матеріалу та подушки безпеки, у тому числі для колін водія. В Україні цей автомобіль з’явиться у 2020 році.
[mc_gallery id=150673]
Це перша ластівка абсолютно нового покоління автомобілів Mazda (саме слідом за нею з’явився кросовер Mazda CX-30), яка доступна у двох варіантах кузова – седан та хетчбек. У процесі роботи над дизайном цієї машини використовувався принцип менше is більше – функціональний мінімалізм, який дозволяє водієві максимально зосередитись на керуванні, при цьому і він, і пасажири перебувають у зоні приємного комфорту. У Mazda3 все нове: платформа Skyactive-Vehicleархітектура, що враховує фізіологію людини та характеристики матеріалів (легкий та жорсткий кузов), можливість вибрати новий двигун skyactive-X, який поєднує в собі характеристики бензинового та ефективність дизельного моторів, вдосконалена підвіска. Нові системи допомоги водієві, які моніторять сліпі зони та полегшують водіння у щільному міському трафіку. В Україні цей комфортний для міста автомобіль з’явиться у 2019 році.-м.