3 квітня, напередодні глобального ювілею бренду, Falke провів прес-бранч із представниками медіа ресурсів у 11 Mirrors Roof top Restaurant.
Falke — міжнародний бренд родом з Німеччини, виробник преміальної трикотажної шкарпеткової панчохи. Довговічність та витончений зовнішній вигляд зробили продукцію цієї марки популярною та затребуваною у всьому світі. Понад 120 років сім’я Falke має секрети майстерності з виробництва високоякісної трикотажної продукції.
Під час прес-бранчу гості мали змогу прослухати лекцію представника Falke Світлани Лабуди про історію та секрети майстерності німецького бренду.
Філософія Falke – якість в ім’я якості. Кожну деталь, яку можна вдосконалити, ми доводимо до ідеалу з кожним сезоном у кожній моделі,
— каже Світлана.
Читайте також: LAMODA ПРОВЕЛА ВЕСЕНИЙ БРАНЧ З БЛОГЕРАМИ
Змішування волокон – один із численних секретів мануфактури Falke. У процесі виробництва синтетичні волокна, такі як еластан, поліамід, поліпропілен та інші, майстерно поєднуються з природними, – шовком, кашеміром, карнакською бавовною, шерстю мериносових овець, що забезпечує функціональність та високу міцність виробів.
Унікальна цінна сировина, переважаючий обсяг ручної роботи, HIGH-TECH технології у виробництві, висока якість, вишуканий дизайн, широкий асортиментний ряд, багата палітра кольору, міцність і довговічність… про переваги Falke можна говорити вічно. Адже в основі успіху виробів бренду лежить поєднання багаторічних німецьких традицій виробництва та впровадження технологічних інновацій.
[mc_gallery id=151769]
Дизайн Falke відповідає духу часу, способу життя та вимогливим вимогам кожного клієнта. Представлений в Україні моно брендовими бутіками в ТРЦ Гулівер та ЦУМ.