Співачка розкрила подробиці у Instagram!
Пости з Бейонсе на adidas зібрали мільйони лайків буквально в перші хвилини після публікації. Так, перша фотографія із серії зірвала справжній куш — 2 мільйони лайків менш ніж за годину. Ще більшої популярності заслужило коротке відео, де співачка робить зачіску для чергової фотосесії, демонструючи глядачеві манікюр з легендарними трьома смужками. Його переглянули 3,5 мільйона людей всього за першу годину!
Раніше Бейонсе та adidas оголосили про своє рішення створити спільну колекцію взуття та одягу. Співачка також планує співпрацювати зі спортивним брендом, щоби дати друге життя своєму лейблу — Ivy Park.
Читайте також: СПУСТІ ТРИ РОКИ: АЛЬБОМ БЕЙОНСЕ «LEMONADE» СТАВ ДОСТУПНИЙ НА СТРІМІНГОВИХ СЕРВІСАХ
Ми хочемо виявити нашу пошану Бейонсе як власниці власної компанії, яка є продовженням її шляху як першої темношкірої жінки, яка має свій спортивний бренд,
– Заявили представники adidas.
Тепер Бейонс має новий титул — «креативний партнер» adidas. За чутками, їхня співпраця вилилася у більш ніж 200 пар взуття.