Ви отримали місце у новій фірмі, з чим вас і вітаємо. Тепер ваше завдання влитися у новий колектив. Marie Claire спробував дізнатися, як це зробити.
У вас є лише один шанс справити гарне враження на колег. Якщо зволікатимете, ризикуєте залишитися аутсайдером у команді. Постарайтеся знайти співробітника, який виконує роботу, аналогічну до вашої, давно працює в компанії і користується повагою. Якщо ви встановите з ним добрі стосунки, то ця людина допоможе вам швидше адаптуватись у колективі.
Звичайно, ви прийшли робити кар’єру, але це не означає, що першого ж робочого дня вам треба впроваджувати в роботу нову комп’ютерну програму, через місяць вимагати надбавки до зарплати, а через два – претендувати на підвищення на посаді. Спочатку намагайтеся стримувати ініціативу, навіть якщо у вас за плечима чималий досвід.
Читайте також: РОБОТА МРІЇ: ЯК ЗНАЙТИ ЇЇ І НЕ ВТРАТИТИ
Спочатку доцільно менше говорити, особливо про попереднє місце роботи. Якщо часто розповідатимете про старих співробітників, нові можуть вирішити, що глибоко в душі ви не з ними.
Не вдавайте, що знаєте все. Краще поставити зайве питання, ніж зробити роботу неправильно. Ніхто не чекає від вас високих досягнень у перший же день роботи, тому не лізьте зі шкіри, щоб продемонструвати свій досвід. Але не переборщите, постарайтеся не смикати свого співробітника з приводу. Краще складіть список найактуальніших питань і при можливості задайте їх колезі.
Читайте також: ПРАЦЮВАТИ НЕ МОЖНА ПРОКРАСТИНУВАТИ: ЯК НЕ ВІДКЛАДЖУВАТИ СПРАВИ НА ПОТІМ?
Важливо не лише дотримуватися своєї стратегії, а й відпускати ситуацію. Перед першим днем на новій роботі добре відпочиньте, поспіть ідеальні 8 годин і поставте будильник трохи раніше, щоб встигнути вчасно. А в іншому просто будьте «Міс дружелюбність» — усміхайтеся, знайомтеся з колегами, встановлюйте візуальний контакт.
Нова робота – це завжди стрес, але думайте про це як про тимчасову ситуацію, яка швидко закінчиться.
Джерело фото: unsplash.com