Який вигляд має кампейн колекції осінь-зима 2019?
Бренд під керівництвом Демни Гвасалії залучив до роботи фотографа Жана-П’єра Атталя. Це його дебют у світі модних рекламних кампаній. Атталь застосував до неї свій знаковий метод зображення реальності – соціологічне дослідження.
Фотограф переосмислив колекцію Balenciaga і вибрав для неї особливу локацію – пустелі у Марокко та на Лансароті. Серія фото виконана в стилі «Paysages Ethongraphiques», яким відомий художник.
Вирвані з сучасного лабіринту архітектури, натовпи стають блукаючими особистостями, кожна з яких унікально відчуває величезний, прекрасний світ,
— йдеться у прес-релізі Balenciaga про сюрреалістичну кампанію.
Читайте також: СЕКСУАЛЬНИЙ ШОН МЕНДЕС У РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ CALVIN KLEIN
М’який теплий фон підкреслює кожен предмет колекції та дає нам можливість оцінити цікаві силуети та дрібні деталі образів.
Джерело фото: Balenciaga