Компанія вирішила “переосмислити” формат шоу.
За повідомленнями культового бренду нижньої білизни Victoria’s Secret чекають великі зміни. В пресу проникла внутрішня записка, в якій йдеться про те, що Victoria’s Secret Fashion Show більше не транслюватиметься по телебаченню.
Леслі Векснер, генеральний директор L Brands, якому належить Victoria’s Secret, написав:
Мода – це бізнес змін. Ми повинні розвиватися та змінюватися, щоб рости. З огляду на це ми вирішили переосмислити традиційне шоу Victoria’s Secret Fashion Show.
Читайте також: Втрачені в пісках: BALENCIAGA ВИПУСТИЛИ НОВУ РЕКЛАМНУ КАПАНІЮ
Векснер продовжив: «Ми маємо надію, що в майбутньому нам вдасться повернутися на мережеве телебачення. У 2019 році та в наступний період ми зосереджені на розробці захоплюючого та динамічного контенту та нового виду заходів, що надаються нашим клієнтам на платформах, до яких вони звикли. Таким чином ми плануємо розширити межі моди в сучасне цифрове століття».
Непогане рішення, якщо враховувати, що 2018 року Victoria’s Secret Fashion Show відбулося 8 листопада, а на екрани каналу ABC вийшло аж 2 грудня. На той час, як глядач зміг побачити шоу по телебаченню, засоби масової інформації та блогери встигли познайомити шанувальників з більшістю образів та музичних вистав.
І нехай поки що ми можемо тільки гадати, яку форму набуде грандіозного шоу, є надія, що Victoria’s Secret готові переглянути свою політику в багатьох питаннях.