Модний будинок також не залишився осторонь того, що відбувається, і висловив свою думку за допомогою нової колекції.
Алабама та Джорджія намагаються позбавити жінок права на аборт, тому Алессандро Мікеле вирішив також приєднатися до течії тих, хто проти такого закону. Дизайнер представив нову круїзну колекцію, яку створював надихаючись феміністським рухом 70-х років. Відображаючи поточну політичну обстановку, Алессандро Мікеле виступив за рівність та репродуктивні права жінок із колекцією Cruise 2020 від Gucci.
На останньому показі Модного дому, що проходив у Римі в Капітолійських музеях, все було присвячено свободі, самовираженню та рівності статей. Ця концепція була заснована на дуже важливій даті в історії Італії: 22 травня 1978 року — день, коли аборти стали законними в країні. Мікеле віддав належне цій історичній події, вишивши на краплі дату «22».
Читайте також: МИЛА ЙОВОВИЧ ВИЗНАЛАСЯ, ЩО ЗРОБИЛА АБОРТ
Також на подіумі з’явилася модель у фіолетовому піджаку з кричащим слоганом на спині “Моє тіло, мій вибір!” Він перегукується з тим самим настроєм, що й феміністські гасла 70-х років.
Але не слоганами і єдиними датами здивував Модний дім Gucci своїх шанувальників. Італійський дизайнер представив плісовану вечірню сукню, на якій бісером та паєтками були вишиті матка та квіти.
Серед інших посилань нової колекції є деякі згадки про сімдесяті, момент часу, коли кордони були розмиті в порівнянні з сьогоднішнім днем. Це був історичний момент, коли жінки, нарешті, відкинули всі обмеження, які були накладені у попередні століття, та стали вільними. Ось чому я віддаю данину італійському закону про аборт, закону № 194. Неймовірно, що в усьому світі ще є люди, які вірять, що вони можуть контролювати жіноче тіло, вибір жінки. Я завжди підтримуватиму свободу буття, завжди,
– Сказав Мікеле в інтерв’ю для WWD.
Всі моделі з нової круїзної колекції підходять під кампанію Gucci Chime for Change, некомерційну організацію, яка виступає за гендерну рівність та репродуктивні права жінок у всьому світі. З моменту свого створення у 2013 році місія зібрала 15 мільйонів доларів США для підтримки проектів у 89 країнах, у яких безпосередньо беруть участь понад 570 000 дівчат та жінок.
Фото: Instagram/@gucci