Закрити
UA
Мода

Айріс Апфель знову знялася у рекламній кампанії бренду AIGNER

Поділись:

Літня модель доводить, що моді всі віки покірні.
posts-to-db-Фото 1

Айріс Апфель відновила свою співпрацю з елітним брендом AIGNER та взяла участь у рекламній фотосесії. Це вже друга робота моделі, раніше вона була обличчям французького бренду в 2016 році.

97-річна модна ікона тривалий час була втіленням незалежного стилю, і саме тому Апфель стала новим обличчям колекції AIGNER осінь-зима 2019 року, яка зветься «Enlightenment».

posts-to-db-Фото 2

Нова лінійка сумок та аксесуарів бренду створена для того, щоб відобразити відчуття звільнення від застарілих ідей та прогресу. Вона багата на візерунки, що складаються з квітів, клітини та підковоподібного логотипу AIGNER. Колекція демонструє не лише лінійку сумок, а й шарфів, взуття та інших аксесуарів.

Айріс Апфель постала перед камерою в різних образах: молодіжному — вона позувала в рожевому шкіряному тренчі, чорних скінні, худі та в кросівках із шипами, а цей яскравий образ стилісти доповнили сумкою в клітку; елегантному – у куртці-авіатор з логотипом бренду та окулярах у круглій оправі; і класичному – Айріс приміряла блискучий брючний костюм у композиції з чорним лакованим пуховиком та маленькою сумкою з нової колекції.

posts-to-db-Фото 3

Але не лише співпрацею з Айріс Апфель може похвалитися модний Дім, для зйомок кампейна вони також запросили відомого американо-колумбійського фешн-фотографа Рувена Афандора, перед об’єктивом якого позували чимало зірок.

posts-to-db-Фото 4

Читайте також: МАРК ДЖЕЙКОБС ЗАПУСТИВ НОВИЙ БРЕНД ОДЯГУ ТА АКСЕСУАРІВ

За словами креативного директора бренду AIGNER Сібіл Шон, команда дуже щаслива, що знову вдалося запросити Апфель на зйомку.

Зустріч з Айріс Апфель стала особливим досвідом — ми раді, що змогли знову запросити її до нашої кампанії,

– каже Шон.

Фото: aignermunich.com