Рекламна кампанія прямо просякнута літнім настроєм.
Днями бренд Michael Kors презентував новий аромат під назвою Wonderlust, а обличчям його стала 24-річна модель Джіджі Хадід.
Новий літній аромат представники марки вирішили продемонструвати особливо, підкресливши його легкий і невимушений шлейф. Тому місце для зйомок обрали дуже мальовниче та дуже літнє: острови Теркс та Кайкос. У мережі вже з’явилися перші кадри та промо-ролик рекламної кампанії і, повинні сказати, ми відразу захотіли на відпочинок.
Wonderlust – це немов відпустка у флаконі. Мені подобаються квіткові ноти та багатогранність цього аромату,
– Розповіла про новий аромат модель.
Читайте також: КРАЩІ КАМПЕЙНИ ВІДОМИХ Б’ЮТІ-БРЕНДІВ, ЯКІ ВИ МОГЛИ ПРОПУСТИТИ
Нагадаємо, що Джіджі неодноразово представляла колекції бренду Michael Kors та підтримує теплі стосунки з самим дизайнером. Раніше її молодша сестра, Белла Хадід, стала обличчям весняно-літньої колекції бренду.
Джіджі повністю втілює дух Wonderlust. Вона цікава, спонтанна, безтурботна … все, що ви хочете від партнера по подорожах, і вона є ідеальним обличчям для цього аромату,
– Прокоментував свій вибір Майкл Корс.
На відео справді зняли безтурботний літній відпочинок на пляжі: модель танцює, купається в відокремлених бухтах і слухає музику.
Переглянути цей допис в Instagram