Італійський бренд розширює розмірну сітку.
Модний будинок Dolce & Gabbana вирішив розширити свою розмірну сітку і відтепер відшиватиме моделі розміру XXL.
Раніше знайти одяг люксового бренду розміру більше 48 (згідно з українськими мірками) було неможливо, але модний будинок розповів про свої наміри одягати і жінок з пишними формами.
Розмірний ряд деяких речей був розширений до 54 італійського розміру (відповідний 56 українцям),
– Повідомили представники Dolce & Gabbana.
Раніше речі під лейблом D&G випускали в розмірах, що не перевищують 50 (48 італійський). Більшість люксових брендів зупиняються на 48-му розмірі.
Читайте також:ЯКІ КУПАЛЬНИКИ ВИБИРАЮТЬ ЗІРКИ
Дизайнери італійського бренду славляться своєю любов’ю до різноманітної жіночої краси. У їхніх рекламних кампаніях часто беруть участь дівчата з яскравою зовнішністю, великим бюстом та пишними стегнами, тому Доменіко Дольче та Стефано Габбана виявили бажання одягати у свої вбрання жінок із формами.
Краса – це не розмір, а настрій, манера себе тримати і сміливість, які роблять жінку унікальною,
– переконані дизайнери модного будинку.
На сьогоднішній день модні люксові бренди намагаються розширювати свої межі та споживчу аудиторію, що позначається і на розмірній сітці.