ANNCHOO — модний український бренд, творцем та дизайнером якого є Ганна Андрійчук-Завгородня. З сезону в сезон бренд представляє безліч різних моделей, поєднуючи спортивні елементи, жіночні силуети та доповнює кожну річ цікавими незвичайними деталями.
За кожною колекцією криється ідея, яка відображається в кожному виробі: чи то новий погляд на сучасне мистецтво, сексуальність чи спортивний шик. ANNCHOO не просто відображає модні тренди, а символізує сучасні соціальні тенденції та події.
Так, напередодні старту однієї з наймасштабніших музичних подій у Європі — Atlas Weekend, ANNCHOO створили спільну колаборацію із фестивалем.
Ми хотіли створити щось універсальне і навіть певною мірою просте, те, що підходить усім. Базові кольори – чорний та білий, проста форма. Все тому, що ці речі, як музика, підходять усім. Адже музику слухають усі, нехай різну, але насолоджується нею кожен. Для нас було важливо зробити яскравий акцент і їм стало безліч різнокольорових шнурків. Таку яскраву деталь ми вибрали недарма: для мене вона асоціюється з тим неймовірним спектром емоцій, які ми відчуваємо, слухаючи музику,
— поділилася засновник та дизайнерка бренду Ганна Андрійчук-Завгородня.
Серед шанувальників бренду ANNCHOO безліч знаменитостей, серед яких NK|Настя Каменських, Олексій Потапенко, Володимир Остапчук, Даша Астаф’єва, Катя Осадча, Михайло Шуфутинський, Катя Варнава, Аніта Цой та головний фанат бренду – чоловік Ані, соліст гурту Час та Скло – Позитив.
Знайти речі з лімітованої колаборації ANNCHOO та Atlas Weekend можна на сторінці бренду у Instagram: ANNCHOO_BRAND та на фестивалі Atlas Weekend.