
Кейт Мосс стала обличчям нової рекламної кампанії Alexander McQueen
У новій рекламній кампанії бренду модель наблизилася до природи.
Бренд Alexander McQueen відомий тим, що він пропагує філософію суворості та витонченості в модній індустрії, тому не дивно, що для зйомок нового кампейну було обрано саме таку локацію. Кейт Мосс, яка стала головною героїнею кампанії, позує у вбраннях з нової колекції осінь-зима 2019/2020 у селі на Півночі Англії. Місце вибрано недарма, оскільки звідти родом Сара Бертон – креативний директор бренду.
Колоритності новому кампейну додає те, що режисер проекту Маша Васюкова не обмежилася однією локацією: вони відзняли серію кадрів і на фабриці, де виробляється одяг, і в лісі. Кейт Мосс поставала перед фотографом Джеймі Хоксвортом як у строгих брючних костюмах, так і в сукнях із яскравими акцентами. У колекції представлені чорні костюми з атласними лампасами, асиметричні костюми-двійки, об’ємні сукні у вигляді троянди та вбрання з бісерною вишивкою.
Читайте також: КАЙЯ ГЕРБЕР КАРДИНАЛЬНО ЗМІНИЛА ОБРАЗ У НОВІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ VERSACE
45-річна супермодель також стала новим амбасадором колекції очок бренду Alexander McQueen. Але не лише цим проектом може похвалитися модель 90-х: раніше Кейт стала героїнею рекламної кампанії французького бренду Zadig&Voltaire і призначена новим обличчям осінньо-зимової колекції італійського модного будинку Giorgio Armani.
Фото: alexandermcqueen.com
Більше від
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT