
Моніка Беллуччі стала обличчям Dolce & Gabbana Make Up
Моніка не перестає дивувати своєю італійською красою та харизмою.

На своїй сторінці в Instagram Моніка Беллуччі офіційно анонсувала новий кампейн із Dolce & Gabbana Make Up. 55-річна італійська акторка співпрацює з брендом ще з 2012 року, а зараз презентує нову помаду The Only One Luminous Colour Lipstick.
У рекламі Моніка з’явилася в чорному піджаку, розшитому золотом, і чорному топі, який підкреслив її погруддя. Варто звернути увагу і на безпрограшний макіяж актриси: коричневі смоки та червоні губи.
Нова кампанія є грайливим поєднанням індивідуальності та стилю, де енергія Dolce & Gabbana відображена в серії яскравих образів,
– Так модний Дім описує свою новинку.
Читайте також: Кара Делевін стала обличчям ювелірної колекції Dior
Dolce & Gabbana Beauty наголосив на унікальності кожної жінки. Рекламна кампанія представила й інші знакові особи, які відображають різну зовнішність, культуру, вік та спосіб життя. Окрім Моніки Беллуччі у рекламному ролику знялися Б’янка Балті, Джуні Кім, Кьяра Шелсі.
Нагадаємо, зовсім недавно Моніка Беллуччі шокувала шанувальників екстремально короткою стрижкою. На показі модного будинку Dolce & Gabbana у Мілані актриса з’явилася з асиметричним автомобілем.
Думки роздяглися: одні казали, що Моніка не дозволила б стилістам доторкнутися до своїх розкішних локонов, а інші впевнені, що з новою зачіскою італійська актриса виглядає молодшою. До речі, у рекламній кампанії акторка з’явилася із короткою стрижкою.
Більше від
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я
- Beauty-новинки: антивікова косметика, святкові аромати та музична колаборація