Італійський модний будинок дедалі частіше порушує сімейну тему у своїх кампейнах.
50-річна актриса та її 16-річна дочка вперше знялися разом у рекламній кампанії для Fendi. Відео присвячене 10-річчю головної сумки модного будинку – Peekaboo. На відео Кетрін і Кері прогулюються знаковими вуличками Риму, сміються, обіймаються і навіть танцюють. І, звичайно, все це вони роблять разом із сумкою Peekaboo різних років випуску.
У коментарях для Люди Зета-Джонс розповіла про дружбу з дочкою. За словами актриси, у них чудові стосунки, вони дуже близькі один до одного і можуть поговорити про все.
Читайте також: Лілі-Роуз Депп знялася у новорічній рекламі Сhanel
Нам було так весело на знімальному майданчику! Наше почуття гумору дуже схоже, тому ми завжди сміємося, коли ми разом. Вона, чесно кажучи, найсмішніша людина, яку я знаю,
– Розповіла 16-річна Кері про зйомку зі своєю мамою.
Епізод із Кетрін та її маленькою копією стане завершальним у серії відео #MeandMyPeekaboo. Раніше у міні-фільмах італійського модного будинку знімалися Кріс Дженнер, Кім Кардашьян разом із донькою Норт, а також доньки Евана МакГрегора.