Зустрічайте нове обличчя модного будинку.
50-річна американська актриса та співачка стала амбасадором американського бренду Coach. Побачити Джей Ло в рекламних кампаніях бренду ми зможемо вже з весни 2020 року.
Я так радий цій співпраці з Coach. Це «вічний» бренд, якого я завжди була фанатом, і майбутня колекція дійсно говорить про мій особистий стиль — мікс простого і розкішного,
– Розповіла Дженніфер Лопес.
Читайте також: Які бьюті-продукти увійдуть до спільної колекції Кім Кардаш’ян та її візажиста
Coach, схоже, теж дуже радий такому результату. Креативний директор нью-йоркського бренду одягу та аксесуарів Стюарт Веверс розповіла, чому вибір упав саме на Джей Ло. За його словами, співачка справжня із публікою. Крім того, Стюарт заявив, що «вона сповнена рішучості, і йде своїм власним життєвим шляхом так, як вважає за потрібне».
Нагадаємо, минулим амбасадором бренду була 27-річна американська співачка Селена Гомес, котра співпрацювала з Coach ще з 2016 року. Керівництво бренду відзначило, що постійний контракт із виконавицею хіта “Lose You to Love Me” вони не продовжували, але ми ще зможемо побачити Гомес у нових рекламних кампейнах. А все тому, що співачка і бренд залишилися у добрих стосунках після довгих років спільної роботи.