Після виходу у 2012 році пісні PSY «гангам стильКорея у всіх на слуху. Більше того, непомітно для багатьох вона стала одним із двигунів світових beauty- та fashion-індустрій.
Чим же ця країна скорила світ, давайте розбиратися разом.
Корейська промисловість краси – одне з найбільш затребуваних. Вона не перестає завойовувати beauty-світ зі швидкістю світла, випереджаючи європейські бренди у розвитку на 10-12 років.
Багато представниць прекрасної статі мріють бути схожими на кореянок, адже їхня вічна молодість і свіжість просто не може не підкуповувати.
Феномен K-beauty заснований на трьох принципах: інновація, здивування та швидкість. Щороку корейці випускають сотню косметичної продукції на будь-який смак та колір. Так, багато дівчат вже не представляють свій щоденний догляд без beauty-штучок на основі равликового слизу. Тканинні маски, гідрогелеві патчі для очей, маски для душу, сироватки з гіалуроновою кислотою, яскрава та незвичайна декоративна косметика (пудра для губ, тинт для брів) – хіти б’юті-світу.
Цікаво, що корейці випускають продукцію великих банках, звані BIG SIZE продукти. Це можна пояснити тим, що дівчата Кореї дуже щедрі у використанні улюблених засобів, на відміну від європейок. Якщо їм щось сподобалося, то вони купують це у великій кількості. Але найприємніше і важливе, що в магазинах корейської косметики при кожній покупці клієнтами видають купу пробників у подарунок. Чим більше купуєш – тим більше пробників отримуєш.
Незважаючи на такий широкий асортимент б’юті-продукції, кожна п’ята кореянка хоча б раз у житті вдавалася до послуг пластичних хірургів. Операція тут вважається звичайною справою. Наприклад, батьки можуть навіть подарувати своїм дочкам на якесь свято «пластику». Серед популярних операцій – обілення шкіри, видалення родимок та зміна розрізу очей. Чоловіки, до речі, теж не відстають і охоче вдосконалять свою зовнішність.
Читайте також: КОРИСНИЙ СПИСОК: 7 КОРЕЙСЬКИХ СЕКРЕТІВ КРАСИ ДЛЯ СЯЮЧОЇ ШКІРИ
Не будемо лукавити: пам’яткою країни є його модниці, які навіть у 15-градусний мороз ходять вулицями в туфлях на шпильках і тренчах.
Про корейську моду як про феномен заговорили лише на початку 2000-х. З того часу країна асоціюється зі сміливими неординарними дизайнерськими рішеннями. Чого тільки вартий Сеульський тиждень моди, до якого прикута увага редакторів провідних модних видань!
Азія диктує тренди, які із задоволенням запозичають модниці з усього світу. Так, елементи корейського стилю можна знайти в гардеробах багатьох фешн-блогерів: берети, оверсайз-кардигани та худі, короткі спідниці, яскраві аксесуари.
До того ж, у всьому світі саме Сеул визнано одним із найкращих міст для шопінгу. Місто оточене торговими центрами, які просто приголомшують своїми розмірами та різноманітністю вибору. Тут можна знайти речі як мас-маркету, так і люксових брендів та прикрас місцевих дизайнерів. Серед найпопулярніших корейських брендів – Wonderplace, 8 seconds, TopTen10, Bean Pole та Codes Combine.
Цікаво, що на fashion-світогляд корейців вплинули два фактори – поп-музика та серіали. У цьому легко переконатися, зайшовши на YouTube і переглянувши перший-ліпший кліп корейського виконавця. Відео налічують щонайменше один мільйон переглядів.
Серед топових інфлюенсерів – Дара, Джесіка Чон, Айрін Кім, Юн Ан, Yaya, Сехун, Кай, G-Dragon, дівчата з групи Blackpink. Вони часті гості світових тижнів моди, музи багатьох дизайнерів. Тому логічно, що саме вони виховують молодь. Їхній стиль прагнуть повторювати мільйони шанувальників.
Що ж стосується безпосередньо гардеробу, то кореянки люблять міні-спідниці та міні-шорти. І це незалежно від віку та соціального статусу. Цікаво, що якихось 40-50 років тому вважалося незаконним носити спідниці або сукні, що закінчуються на 20 см вище за коліно (або ще вище). Сьогодні це нормальне явище. Але побачити жінку з глибоким декольте – практично нереально.
Читайте також: КОРЕЙСЬКІ БЛОГЕРИ, ЯКИХ ВАРТО ЗНАТИ В ОБЛИЧЧЯ
Справді, Корея підкуповує своїми контрастами. На кожному кутку стародавні буддистські храми, хмарочоси, клініки пластичної хірургії та, звичайно ж, точки неймовірно смачної street-food. Тут завжди і скрізь можна зловити швидкісний безкоштовний інтернет навіть у пробці в центрі.
Напевно, при згадці фрази «корейський спосіб життя» у багатьох перед очима з’являється саме це зображення: сотні корейців дивляться у свої телефони. І це цілком логічно. Тут абсолютно у всіх є гаджети, навіть у дітей та безпритульних.
Незважаючи на техно-залежність та постійні пробки, корейці роблять все зі швидкістю світла. Вони швидко їдять, ходять, працюють і навіть сплять (на сон вони виділяють чотири-п’ять годин на добу). Нерідко можна почути на вулиці “паллі-паллі”, що означає – “ворушись”, “давай швидше”. Вираз “Час – гроші” можна легко “приписати” саме азіатам. Можливо, тому в суспільстві існує інтенсивна конкуренція, яка починається найчастіше з дитячого садка, а закінчується з виходом на пенсію.
Важко повірити, але корейці навіть прагнуть брати відпустку. На рік вони відпочивають від чотирьох до восьми днів. Причому просять розділити відпустку на кілька частин, пояснюючи це тим, що не хочуть турбувати своїх колег. Тому не дивно, що корейців називають головними трудоголіками світу.
Автор: Олена Худенко