Резюме та профіль у LinkedIn допоможуть вам залучити потенційного роботодавця, тому приділіть цьому питанню достатньо часу.
HR не копатиметься у складних перипетіях вашого професійного життя, тому підкресліть у профілі тільки ті моменти, які мають значення. Попередні та нинішні місця роботи, основні навички, унікальну кваліфікацію, що ви зробили та як це вплинуло на компанію (тут варто вказувати цифри). Бажано, якщо інформація не займатиме більше однієї сторінки. Що простіше, то краще. Але важливо також показати вашу особистість.
Якщо ви взялися за оновлення резюме, не забудьте внести нові відомості у свій профіль в LinkedIn (і навпаки) — це поширена помилка більшості претендентів. Така недбалість може вартувати роботи мрії!
Читайте також: Як одягтися на співбесіду, щоб отримати роботу мрії
Зовнішність людини може розповісти про неї багато. Нехай за вигином брови і формою коміра складно сказати, чи має людина необхідні навички, але загальнолюдські риси можна визначити напевно. До речі, до вибору фото підходите особливо ретельно: краще замовити собі професійну фотосесію. І жодних селфі на тлі килима!
Якщо ви мрієте про вузьку спеціалізацію, то важливо виділити вміння, що розкривають вас саме з цього боку. Наприклад, ви працювали SMM-менеджером, контент-редактором та фотографом, і хочете зупинитися на останньому. HR буде неважливо, чи вмієте ви створювати пости, що продають, і розуміти структуру статті — йому важливіше знати, чи працюєте ви у Photoshop і Illustrator на належному рівні.
Ви навіть не уявляєте, скільки кандидатів не можуть навіть на крок стати ближче до роботи мрії, маючи всі необхідні якості, через своє байдуже ставлення до правил мови. Якщо ви бажаєте справити гарне враження, перевіряйте написане кілька разів. Інакше «спеціаліст» навіть найвищого рівня буде незатребуваним.
Читайте також: РОБОТА МРІЇ: ЯК Скласти ІДЕАЛЬНЕ РЕЗЮМЕ
За умовчанням LinkedIn показує лише перші три рядки вашого профілю, перш ніж читач визначиться, дізнаватися йому деталі про вас або шукати іншу людину. Ця інформація повинна вміститися у 290-310 символах. Оскільки ви не так багато можливостей, винесіть головний меседж нагору. Пам’ятайте, що рекрутер повинен натиснути «Показати більше».
Якщо ви знайомі з основами seo, знаєте, що таке «ключові слова». Саме ці слова ви повинні прописати у своєму профілі, тому що за ними рекрутери та потенційні роботодавці шукають співробітників. Наприклад, ви проджект-менеджер і шукайте роботу за фахом, значить вам потрібно написати у профілі “проджект-менеджер”, “project manager”, “junior project manager”.
Читайте також: 5 ПОМИЛОК У СОЦМІТКАХ, ЯКІ МОЖУТЬ ВАРТО ВАМ РОБОТИ
Навіщо вам турбувати себе деталями? Та для того, щоб вас швидше помітили і запросили на співбесіду! Набагато простіше залишити свій профіль з автоматичною URL-адресою з незграбної комбінації цифр, яку LinkedIn призначає під час реєстрації, ніж зробити унікальний (в ідеалі linkedin.com/ваше ім’я). Але ми радимо постаратися. Знайдіть на сторінці “Редагувати профіль”, потім поле з URL-адресою. Натисніть «Змінити» і вкажіть, якою має бути ваша адреса. Після завершення натисніть Set Custom URL.
Коротка інструкція:
Бажаємо успіху!