Креативний директор модного будинку зібрав справді зірковий склад.
Сьогодні, 5 лютого, Burberry презентували нову рекламну кампанію весна-літо 2020, виконану у класичних бежевих відтінках бренду. Сам модний будинок представив цей кампейн як початок нового етапу у своїй історії.
Рікардо Тиші, креативний директор бренду, розповів, що протягом кількох сезонів намагався визначити унікальність модного будинку та вибрати його головні характеристики. І зараз він готовий уявити оновлену версію Burberry.
Читайте також: Головні кольори сезону осінь-зима 2020/21
Для нового кампейна був обраний воістину зірковий склад моделей: Кендал Дженнер, Белла та Джіджі Хадід, данська супермодель Фрейя Беха та китайська модель Хе Конг. Усі вони є давніми друзями модного дому.
Творцями рекламної кампанії виступив дует фешн-фотографів Інез ван Ламсвеєрде та Вінуд Матадін, які відомі своєю співпрацею з Yves Saint Laurent, Balmain та Chanel.
Здається, Рікардо Тиші зібрав усі модні тренди у колекції весна-літо 2020 — шкіряні тренчі та куртки, принтовані сумки та блузи, мінімалістичні кеді. Не обійшлося і без вечірніх нарядів з пір’ям і улюбленою бахромою. Зазначимо, що в новому кампейні були представлені культові сумки Burberry – TB Bag та Lola – натхненні засновником будинку Томасом Берберрі.
[mc_gallery id=490761]