Розповідаємо про найпопулярніший відеохостинг у світі.
15 років тому в лютому 2005 року в інтернеті з’явився YouTube. Складно повірити, але тоді ніхто з користувачів не міг пояснити, що це таке, і вже мало хто зважився б прогнозувати, що з цим сервісом ми будемо проводити так багато часу! Але ось питання: а що ми знаємо про YouTube?
Перше відео на YouTube було завантажено 23 квітня 2005 року. У нетривалому відео під назвою Me at the zoo можна побачити співзасновника відеохостингу Джаведа Каріма в зоопарку Сан-Дієго. Вже через рік, у жовтні 2006-го, а було оголошено, що Google купує YouTube за 1,65 мільярда доларів.
Не минуло й п’яти років від моменту запуску, а статистика YouTube зашкалювала: понад 2 млрд переглядів на день! А в березні 2013-го сервіс відвідувало понад 1 млрд. активних користувачів на місяць. Сьогодні платформа запущена більш ніж у 90 країнах та «говорить» 80 мовами, охоплюючи 95% інтернет-населення.
Читайте також: Фільми та серіали, які допоможуть у вивченні англійської
Статистика повідомляє, що у 2015 році аудиторія сервісу «18-49 років» на 4% скоротила час на перегляд телебачення, а ось час на перегляд YouTube збільшився на 74%! Це дозволяє прогнозувати, що, за попередніми підрахунками, до 2025 року 50% глядачів до 32 років зовсім відмовляться від послуг платного телебачення.
Один із найзнаменитіших роликів, що увійшов до історії YouTube і навіть у Книгу рекордів Гіннеса – музичний кліп Luis Fonsi ft. Daddy Yankee “Despacito”. Досі залишається загадкою, що саме зачепило людей у цій пісні та кліпі. Він був знятий у грудні 2016 року на околицях Ла-Перле та в популярному барі «La Factoría» у Сан-Хуані (столиця Пуерто-Ріко). Головною героїнею відео стала «Міс Всесвіт-2006» пуерто-ріканська модель та актриса Зулейка Рівера. Зулейка також вийшла на сцену 60-ої церемонії нагородження Grammy з виконавцями пісні, за що отримала на свою адресу чимало критики з приводу «надто відвертого» вбрання.
Ця пісня очолила хіт-паради США (Billboard Hot 100) та Великій Британії (UK Singles Chart) – вперше для іспаномовної пісні після 1996 року, коли хітом була пісня «Macarena». 4 серпня 2017 року відеокліп на цю композицію вперше в історії подолав позначку 3 млрд переглядів, а 12 жовтня – 4 млрд переглядів, на 5 квітня 2018 року – понад 5 млрд переглядів, на 24 лютого 2019 року – понад 6 млрд переглядів, що було занесено до Книги рекордів Гіннесса як найпопулярнішого кліпу в історії Youtube. Також “Despacito” стало лідером серед відеокліпів YouTube за найбільшою кількістю лайків (більше 36 млн на даний момент).
До тріумфу “Despacito” рекордсменом за кількістю переглядів був кліп “Gangnam Style” південнокорейського виконавця PSY. Цьому відео потрібно п’ять місяців, щоб набрати 1 млрд переглядів. Для порівняння, у «Despacito» це зайняло лише 97 днів.
А найпопулярнішим відео в 2019 році стало Daddy Yankee & Snow – Con Calma: 1,7 млрд. переглядів менше, ніж за рік.
Як бачимо, сучасні технології та сервіси не перестають нас дивувати. Якщо ви користувач YouTube, який цікавиться цифрами, які стоять за особливою магією онлайн-відео, то, сподіваємося, ця статистика вразила вас і підштовхнула до пошуку нових фактів, що ще надихають!