
Стережись, Гвінет! Кетрін Зета-Джонс запускає свій lifestyle-бренд
У Гвінет Пелтроу, схоже, з’явився гідний конкурент.

50-річна Кетрін Зета-Джонс готує до запуску бренд із великим асортиментом товарів, починаючи від взуття з екошкіри, закінчуючи аксесуарами для дому.
За даними Daily Mail, Акторка трансформує свій бренд Casa Zeta-Jones І вже цього тижня у нас з’явиться можливість познайомитись із першими новинками.
Читайте також: 8 ЗНАМІНОСТЕЙ, ЯКІ ВЕДУТЬ УСПІШНИЙ БІЗНЕС
Хто знає, можливо, Кетрін надихнув успіх її колеги за цехом Гвінет Пелтроу, яка володіє справжньою імперією під назвою Goop. І нехай Зета-Джонс і не планує випускати свічки із запахом свого оргазму, але на нас чекає чимало сюрпризів. На даний момент відомо, що в Casa Zeta-Jones будуть представлені кухонне начиння, косметика, кава та взуття з позначкою «vegan». До речі, якщо говорити про взуття, то воно буде виготовлено з «кращої веганської шкіри» та коштуватиме від 60 доларів (близько 1600 грн.) за пару.
“Друзі актриси кажуть, що актриса сподівається покращити свій імідж і отримати можливість зосередитися на певній справі, коли діти виростуть”, – йдеться у Daily Mail.
Раніше Кетрін випускала піжами, рушники, ковдри, свічки та багато іншого під назвою Casa Zeta-Jones.
Більше від
- Кирило Парастаєв про дебют у романтичній комедії «Випробувальний термін», шлях зі сцени у кіно та мистецтво бути собою
- Як український «Щедрик» завоював світ і став символом Різдва
- Фатальна пристрасть та зникнення: трилер «Острови», який став хітом Берлінале
- Справжні зірки сяють попри всі блекаути: чому Threads досі обговорює київський концерт Макса Барських
- Для сніжного настрою: 6 фільмів з ідеальною зимою