Світ швидко змінюється. І не тільки під впливом технологій на наше життя загалом і світ моди зокрема. Ми можемо або протистояти цим кардинальним змінам або стати їх ініціаторами.
Прагнучи бути в авангарді, ми приймаємо стратегічно важливе рішення та вступаємо до наступного етапу розвитку бренду Marie Claire з новою командою, завдання якої – розвинути єдину та потужну екосистему бренду Мarie Сlaire. Вона об’єднає журнал, сайт, соціальні мережі та івенти.
Платформу очолить Катерина Лагутіна, досвідчений маркетолог, що встигла добре зарекомендувати себе у реалізації низки диджитал-проектів у компанії «Бурда Медіа», і навіть у створенні стратегічних концепцій для принт-продуктов.
Редакційною командою, що безпосередньо працює над створенням контенту для принт і діджитал, як шеф-редактора керуватиме Ірина Татаренко, один із найдосвідченіших редакторів на українському ринку: останні роки Ірина обіймала посаду головного редактора журналу Panorama, була позаштатним автором Marie Claire, Lofficiel, Homme, Viva і добре себе показала під час підготовки осіннього номера Marie Claire.
Безумовно, колективу видання активно допомагатимуть усі підрозділи «Бурда Медіа Україна», особливо у частині формування та реалізації маркетинг-стратегії бренду, до створення якої залучено Світлана Конар, керівник маркетингу та нових бізнесів у компанії.
Цього року українській Marie Claire виповнюється 12 років. За ці роки редакційна команда – під керівництвом спочатку Олени Дружініної, а потім Костянтина Путіленка – випускали локальний контент та продукт загалом найвищого рівня, як того й потребує найвищого статусу бренду! Ми вдячні всім співробітникам та авторам, які створювали єдину картину унікального видання. Кожна фраза, написана вами, знайшла відгук у читача. Я щиро бажаю новій команді великих успіхів у розвитку платформи МС,
– сказав О. Вдовіченко, генеральний директор та засновник «Бурда Медіа Україна».
За словами К. Лагутіної, «Сьогодні ми вступаємо у новий етап розвитку бренду. За останні півроку ми всі відчули свою безпорадність та важливість одночасно. Ми зрозуміли, що старі дороги витоптані, і на нас чекають нові незвідані стежки, на яких ми хочемо стати першопрохідниками.
Незабаром вийде осінній номер Marie Claire, який піднімає важливі, гострі, непопулярні в глянсовому світі теми. Ми надихалися величезною силою духу його головної героїні, він створений потужною командою та силою кожного, хто приклав руку до його випуску.
Наш наступний етап – це створення монолітного продукту із запрошеним редактором. Щосезону Marie Claire Ukraine вибиратиме певну тему та розглядатиме її з заломленням на різні сфери, проживатиме через особистість, експертизу та бачення запрошеного редактора. У нас попереду багато нововведень, проте одне залишиться незмінним – на чолі всіх дискурсів стоятимуть жінка, її потреби, проблеми, питання та теми, які її цікавлять зараз чи почнуть цікавити вже завтра».
За інформацією прес-служби “Бурда Медіа Україна”.