Дизайнерський бренд FINCH спільно зі студією FFFACE.ME представили колекцію одягу з елементами доповненої реальності у рамках No Season Season Ukrainian Fashion Week.
У рамках нового сезону Ukrainian Fashion Week студія розробників Instagram-фільтрів FFFACE.ME та дизайнерський бренд FINCH представили апдейт напів-цифрового одягу: гості змогли побачити та активувати на своїх девайсах за допомогою Instagram-сториз по 3 віртуальні цибулі, що доповнюють яскравою динамікою футболку та толстовку . Усього 6 віртуальних образів на основі двох предметів одягу, а також 7-ий образ, який був створений у колаборації з Pepsi, були продемонстровані в рамках інтерактивної презентації, що відбулася 1 вересня у Mystetskyi Arsenal.
Запрошення на останній день експозиції напіввіртуального одягу FFFACE.ME x FINCH можна отримати на сторінках FINCH в соціальних мережах, а Instagram-фільтри для одягу та селфі доступні в Instagram FFFACE.ME.
Читайте також: ТРЕТІЙ ДЕНЬ UFW: МУНІЦИПАЛЬНА МОДА, FASHION-ТРАНСФОРМЕРИ І ЕН ІЗ ЗЕЛЕНИХ ДАХІВ
Дмитро Корнілов, співзасновник студії FFFACE.ME:
Ця колекція одягу задовольняє основну базову потребу у 2020 році – створення контенту та отримання цифрових реакцій, тобто лайків. Отримуючи один фізичний предмет одягу, ви отримуєте три цифрові цибулі, що важливо, оскільки кожен з нас має тисячі цифрових контактів на день і лише одиниці або десятки – фізичних.
Нагадаємо, минулого сезону Ukrainian Fashion Week FINCH та FFFACE.ME провели показ колекції віртуально, представивши нову лінійку одягу за допомогою доповненої реальності.
А в липні 2020, в рамках цієї ж колаборації, дизайнери випустили капсулу напівцифрового одягу з принтами в доповненій дійсності, які додають футуристичну 3D-анімацію до одягу під час зйомки Instagram-сториз.
[mc_gallery id=605540]
Відео показу: