Закрити
UA
Мода

Багато шуму з нічого: 7 найпереоціненіших фільмів в історії

Поділись:

Картини, якими багато хто захоплюється, насправді виявляються не такими вже й хорошими. 
posts-to-db-Фото 1

Ми чудово розуміємо, що наш рейтинг приречений отримувати критику, яка звинувачує його авторів у суб’єктивності та особистої неприязні до акторів, історій чи світу в цілому. Однак, якщо і ви відкинете ваші особисті оцінки та фаворитизм, то побачите те, що ми постаралися пояснити. Значимість фільму полягає не в багатомільярдних касових зборах чи неймовірному бюджеті. Навіть від популярності імен головних акторів часом мало що залежить. Ключова цінність кінематографа — розповідати історії, що надихають, а не ті, які здаються такими лише завдяки гарній роботі операторів або режисерів монтажу. Представляємо 7 найпереоціненіших фільмів в історії – приготуйтеся побачити несподіваних світових фаворитів. 

posts-to-db-Фото 2

“Сніданок у Тіффані” 

Якщо відкинути всі думки про те, що Одрі Хепберн у легендарній маленькій чорній сукні Живанші, перловому кольє Tiffany & Co і величезних окулярах прекрасна, що залишиться від “Сніданку”? Гарні інтер’єри, ідеальний мегаполіс, чудовий Джордж Пеппард? Всі ці особливості не мають нічого спільного з фільмом, гідним замилування. Вас ніколи після перегляду не переслідувало, що ви так і не зрозуміли головну героїню? У чому полягає її персональна ціль? Чи не надто спрощена та перекручена її “голлівудська мрія”? Примусьте себе забути про візуальну привабливість картини Блейка Едварда, і подумайте, про що саме ця історія? Упевнені, що ви будете вражені, коли зрозумієте, що порожнеча після сотого бачення “геніальної” картини залишається тому, що режисер, як і автор оригіналу, замислювали свою роботу саме такою – тліючою і гниватию. 

posts-to-db-Фото 3

Форрест Гамп” 

Вам ніколи не здавалося, що події в оскароносній стрічці розвиваються надто швидко та хаотично? Ми ніби в прискореній зйомці спостерігаємо за життям незвичайної людини, яка на своєму шляху зустрічає всі можливі проблеми, труднощі і можливі варіанти розвитку долі. Але чого насправді нас учить фільм, нагороджений усілякими статуетками Роберта Земекеса? Що прогинатися під мінливий світ не можна? Чи що втікати від проблем набагато краще, ніж вирішувати їх? Мелодраматично, сльозливо і неймовірно затягнуте – те, що потрібно для “Оскара”, але безперечно переоцінене.  

Читай також: Свіжа кров: Холлі Беррі розсекретила особистість свого нового бойфренда

posts-to-db-Фото 4

“Аватар” 

Почнемо з того, що твір Джеймса Кемерона взагалі мало що має спільного з фільмом. Адже це як дивитися мультфільм, але тільки для дорослих. Адже ми навіть не можемо помилуватися прекрасними Зоєю Салданою та Семом Вортінгтоном, тому що вони обмазані синюшним кінофарбою! “Оскари” за найкращі візуальні ефекти та декорації – це все зрозуміло і передбачувано, але хіба вам не хочеться, щоб розв’язка залишалася невідомою як мінімум до середини фільму, а не здавалася очевидною вже після 10 хвилин перегляду? 

posts-to-db-Фото 5

“Початок” 

Ідеальні декорації, не менш шикарний Леонардо ді Капріо, чудові супутні актори, і навіть небанальний сценарій. Здається, що “Початок” мав усі задатки, щоб стати повноцінним якісним голлівудським хітом. І він таки ним став, але якою ціною? Ціною гарненьких осіб або псевдонаукових міркувань? Відкинемо всі несподівані повороти сюжету, сльозливі сцени та розкішні декорації – що залишається від “Початку”? Однозначно, касовий голлівудський шедевр відрізняється не надто широкою палітрою емоційних станів героїв та надто “мильним” післясмаком. 

posts-to-db-Фото 6

“Чудо жінка” 

Хочеться запитати режисера Петті Дженкінс, невже вона справді вважає, що сильною може бути лише жінка в обладунках та з мечем у руках? А як же внутрішня міць, вміння відбивати удари долі, велика здатність співпереживати та співчувати? Про “Чудо-жінку” говорили лише тому, що її було знято жінкою для жінок і про жінку — забагато дамочок, чи не так? У результаті ми отримали звичайний голлівудський блокбастер, у якому сюжет опинився на задвірках фантазії сценаристів, а на перший план виходить ідеальна у всіх сенсах напівоголена Галь Гадот — зовсім не по-сексистськи, вірно?  

Читай також: Бред Пітт та Дженніфер Еністон возз’єдналася на екрані вперше з 2005 року

posts-to-db-Фото 7

“Ла-Ла Ленд” 

Хто не плакав у кінець цього музичного дива, той просто не має серця. Ні, герої не гинуть, а навіть живуть собі цілком щасливо, займаючись кожен своєю справою, але якою ціною? Навіщо треба було жертвувати відносинами заради примарного майбутнього, яке можна було б побудувати разом абсолютно безболісно? Міа все одно заміжня, і в неї є дитина, і вона стала актрисою – досягла бажаного. Себ відкрив свій клуб, і, як і раніше, страждає за втраченим коханням. Так, навіщо всі ці надумані та трагікомічні повороти? З погляду режисера розлучити головних героїв було непоправною помилкою. Він не був упевнений, що глядачам сподобається історія про “голлівудську мрію”, в якій герої отримують все, чого заслуговують? Гарний мюзикл гідний щасливого кінця, як і глядачі, які витратили на його перегляд три безцінних години свого життя. 

posts-to-db-Фото 8

“Шалений Макс: Дорога люті” 

Коли 5 років тому “Божевільний Макс” забирав статуетки “Оскара” одна за одною, ми серйозно задумалися про те, що з нами щось не так. Однак, якщо придивитися, всі нагороди картини не мають нічого спільного з глибиною сюжету або грою акторів. Тільки “кращий монтаж”, “звук”, “візуальні ефекти” – чи можна на такому фундаменті збудувати фільм-легенду? Що стоїть за спекотною пустелею, однорукою Шарліз Терон і вічно милим Томом Харді? Підказка: найжахливіше, із чим можна порівняти фільм — порожнеча. Така ж втомлива, спекотна і всепоглинаюча, як і пустеля.   

Напевно, ви вважаєте, що укладачі цього чорного списку – монстри, яких і самих тепер можна занести до переліку персон нон-грата. Однак, ми наполегливо закликаємо вас серйозно поставитися до нашої добірки. Подивіться улюблений фільм і відкиньте емоційну складову ваших вражень. Чи зможете докопатися до суті питання, оцінити глибину сюжету? Або як післясмак залишається лише приваблива особа Тома, Лео або Кріса? Коли відповісте самі собі на ці запитання, тоді і зрозумієте, що, можливо, ми не були такі вже неправі.